A kupon beváltásához nincs más teendő, mint a vásárláskor a pénztárnál jelezni a kuponfelhasználási szándékot.

Szörnyű látlelet a hazai valóságról: százezernyi magyarnak nincs pénze úgy karácsonyozni, ahogy szeretne
A magyarok 14 százaléka a magas kiadások miatt nem tudja úgy ünnepelni a karácsonyt, ahogy szeretné - derült ki egy friss felmérésből. Tavaly még csak a válaszadók 10 százaléka gondolta így. Összességében a válaszadók 63 százaléka érzi úgy, idén jobban megterheli a családi kasszát a karácsony, mint tavaly.
A magyarok 63 százaléka úgy érzi, hogy jobban megterheli a családi kasszát idén a karácsony, mint a korábbi években, 35 százalék gondolja ennek ellenkezőjét - írja a Népszava a Publicus Intézet reprezentatív felmérése alapján. Kiderült: a karácsonyi kiadások, a favásárlás, az ajándékok, az ünnepi ételek és italok, családlátogatások a magyarok 14 százalékának olyan nagy anyagi megterhelést jelentenek, hogy nem is tudják úgy ünnepelni a karácsonyt, ahogy szeretnék. Tavaly még csak a válaszolók 10 százaléka érezte úgy, hogy nem tudja az igényei szerint megélni az ünnepeket. Az emberek 20 százaléka kizárólag a gyerekeknek készül ajándékkal.
Minden hetedik válaszadó (14 százalék) azt mondta, kevesebbet költ idén karácsonykor, mint 2023-ban. Csökkent azok aránya, akiknek nem jelentenek anyagi gondot a karácsonyi kiadások: a tavalyi 41 százalékról 31 százalékra. A felmérés szerint a magyarok egyharmada 10 és 50 ezer forint közötti összeget szán idén ajándékokra, 28 százalék pedig 50 és 100 ezer forint között költ. Minden tizedik ember 100-150 ezer forintot, 4 százalék 150-200 ezer forintot, 6 százalék pedig még ennél is többet költ az ünnepekre.
A válaszadók 49 százaléka szokta támogatni a rászorulókat valamilyen módon karácsonykor. Az adakozók 7 százaléka mondta, hogy idén többet tudott erre a célra fordítani, mint a korábbi években, 60 százalék ugyanannyit, 32 százalék viszont kevesebbet.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


