A szakértők szerint a változtatás logikus.

Fontos változás a hazai ATM-eknél: indul a bankok háborúja, erről jobb, ha minden ügyfél tud
Új ATM stratégiával tör előre az egyik nagybank, amely mérlegfőösszeg alapján jelenleg a második pozíciót tölti be a hazai pénzintézetek rangsorában – írja a Bankmonitor. A több mint 10 milliárdos beruházással a legtöbb ATM-mel rendelkező bank címéért aligha kell tovább küzdenie.
Az MBH Bank jövő év végére közel duplájára növelné ATM-jei számát, ezen belül a készpénzbefizetésre is alkalmas készülékek száma a triplájára nőhet a pénzintézet tervei szerint – írja a Bankmonitor.
Az ATM hálózat fejlesztésével az eszközök modernizálása is megtörténik, korszerűbb és bővített funkcionalitással ellátott készülékek jöhetnek, ráadásul olyan helyekre, ahol erre az ügyfelek részéről nagyobb igény mutatkozik.
Jelenleg közel 900 helyszínen rendelkezik a bank ATM-mel, a jövőre megvalósuló fejlesztésnek hála a bankautomaták száma elérheti az 1600-at. A készpénzbefizetésre is alkalmas eszközök számának triplázása komoly segítséget jelenthet a lakossági ügyfelek mellett főként vidéken a kis- és középvállalkozásoknak a napi készpénzes bevétel bankszámlára történő befizetésében.
A pénzintézet emellett közel 500 bankfiókkal rendelkezik, amelyből több mint 450 helyszínen pénztár is az ügyfelek rendelkezésére áll. Összesen tehát több mint 1400 fizikai hely a jövő évtől nagyságrendileg 2000-re bővül, emellett pedig a bank digitális csatornái is az ügyfelek rendelkezésére állnak: videobankon keresztül minden munkanapon, míg telebankon a hét bármely napján intézhetnek ügyeket, ahogyan non-stop nyitva áll az MBH netbankja és mobilbanki appja is.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


