A szolgáltató nyomatékosan kéri ügyfeleit, hogy amennyiben ilyen üzenetet kapnak, semmiképpen ne kattintsanak a benne található linkre.

Vadonatúj módszerrel trükköznek a banki csalók: vigyázz, ne te legyél a következő áldozat!
Több tucat feljelentést tettek Tolna vármegyében csalók miatt, akik megszerezték a sértettek banki adatait, és a számláikat "megcsapolták" - közölte a rendőrség csütörtökön a honlapján.
A június elseje óta indult több mint 40 ügyben volt olyan sértett, akit 20 vagy 39 millió forinttal károsítottak meg, de gyakori a néhány milliós kárérték is - írták. Az elkövetők internetes hirdetési oldalakon eladásra kínált termékekért jelentkeznek. A vásárláshoz e-mail-címet kérnek, amelyre az eladó később látszólag a hirdetési oldaltól, futárcégtől vagy valamelyik szolgáltatótól származó levelet kap.
Az e-mailben az áll, hogy a terméket már kifizették vagy esetleg tartozás áll fenn, amelyet az eladó egy linken a bankkártyaadatok megadásával tud megerősíteni, vagy az adós a számlát így tudja kiegyenlíteni. Az eladók több esetben megadták a bankkártyájuk adatait, a csalók így hozzáfértek a bankszámlájukon tartott pénzükhöz.
A csalók sok esetben banki alkalmazottként mutatkoznak be a telefonon, ráadásul az eredetivel azonos vagy ahhoz megtévesztésig hasonló számról. Ha valaki telefonon nem hajlandó kiadni az adatait, egy kódot küldenek e-mailben vagy sms-ben. Ha a kód beolvastatása sem jár eredménnyel, akkor az email-cím és kártyaszám utolsó számjegyeinek beolvasásával akarják meggyőzni a gyanakvó ügyfelet arról, hogy ők valóban a bank alkalmazottjai. Így próbálják rávenni a kiszemelt áldozatot, hogy adja meg kártyájának lejárati dátumát és a CVC kódját.
Egy esetben ismeretlenek megkerestek egy olyan sértettet is, akitől korábban szerelmet ígérve csaltak ki pénzt. Most az összeg visszaszerzésére tettek ígéretet, amiért különböző ügyintézői díjakat kértek. A tévedésbe ejtett ügyféltől újabb kétmillió forintot csaltak ki.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


