Októberben az egyik fő piacnak számító Kínában a svájci óraeladások 39 százalékkal, Hongkongban pedig 15 százalékkal voltak alacsonyabbak az egy évvel korábbinál.
Egyre több vásárló szerint a használt luxusóra nem csupán egy drága kiegészítő, hanem kiváló befektetés is. Különösen a fiatalabb vásárlók körében ugrott meg a kereslet irántunk, kiváló inflációállóságuk miatt - írja a Portfolio.
Egyre többen hajlandóak magas felárat fizetni a vezető márkák, például a Rolex, a Patek Philippe és az Audemars Piguet által gyártott használt modellekért, és arra számítanak, hogy ezeknek az óráknak az értéke tovább fog emelkedni - írja a portál a Boston Consulting Group (BCG) vezetési tanácsadó cég megállapításaira hivatkozva.
A fent említett három márka csúcsmodelljei annyira keresettek, hogy az átlagáruk gyorsabban nő, mint az Egyesült Államok részvénypiaca. Ezeknek a használt luxusóráknak az átlagára éves szinten 20%-kal emelkedett
2018 augusztusa és idén január között, a COVID-19 alatti hatalmas piaci visszaesések ellenére. Ezzel erősen felülmúlták az S&P 500 index éves 8%-os növekedési ütemét ugyanezen időszak alatt. A BCG szerint a használt luxusórák piaca 2021-ben a világ 75 milliárd dolláros luxusóra-piacának közel 30%-át tette ki.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.