Az elmúlt hónapokban újabb gazdasági vihar kezdett kibontakozni: a vámháborúk következményei nem csak a világgazdaságot érintik, hanem a magyar háztartások pénzügyeit is.

Hozamemelkedés mellett értékesített 3 és 6 hónapos diszkont kincstárjegyet keddi aukcióján az Államadósság Kezelő Központ.
A heti rendszerességgel tartott 3 hónapos diszkontkincstárjegy-aukción az ÁKK 20 milliárd forintért vitt piacra állampapírt. Az elsődleges forgalmazók 42,0 milliárd forintnyi ajánlatából az ÁKK, megemelt értékesítéssel, 27,0 milliárd forintot fogadott el. Az aukciós átlaghozam 13,26 százalék volt, 12 bázisponttal magasabb az előző aukción kialakult átlaghozamnál. Pénteken a 3 hónapos lejáratra a másodpiacon 11,35 százalékos referenciahozam alakult ki. A 3 hónapos diszkont kincstárjegy aukciós átlaghozama 2022 elején 3,04 százalék volt, 2021 elején 0,31 százalék, 2020 elején 0,01 százalék volt.
A heti rendszerességgel tartott 6 hónapos diszkontkincstárjegy-aukción az ÁKK 15 milliárd forintért vitt piacra állampapírt. Az elsődleges forgalmazók 15,6 milliárd forintnyi ajánlatából az ÁKK, csökkentett értékesítéssel, 12,0 milliárd forintot fogadott el. Az aukciós átlaghozam 13,31 százalék volt, 19 bázisponttal magasabb az előző aukción kialakult átlaghozamnál. Pénteken a 6 hónapos lejáratra a másodpiacon 12,90 százalékos referenciahozam alakult ki.
Címlapi kép: Magyar Állampapír

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


