A kipróbált termékekben bíznak a magyarok, az árérzékenység pedig továbbra is meghatározó attitűd a háztartások költéseinél.

Méghogy vidéken minden olcsóbb: aki idén vagy jövőre újítana fel, az ezt is gondolja meg
A hazai építőanyag-forgalmazókat, a tüzépeket is komolyan érintette a a speciális építőanyagok hiánya és a nyári drasztikus áremelkedések. Ugyanakkor bizonyos területeken már érzik az árak konszolidálódását, valamint az az általános tapasztalatuk, hogy a bizonyos alapanyagoknál, például a fa fűrészárunál jelentkező, már-már horrorisztikus áremelkedés ellenére is egyre többen vállalkoznak lakásfelújításokra.
Az idei évet nem úsztuk meg jelentős áremelkedések nélkül semmilyen fronton, és nem volt ez másképp a tüzépeknél sem. Még biztosan élénken emlékszünk a hatalmas nyári drágulásokra, ami elsősorban az építőanyagokon belül is a fa fűrészárut és a vasárut érintette a legdrasztikusabban, de a betonacél ára is jelentősen emelkedett - írja a HelloVidék.
A tüzépek forgalmát nem vetette vissza az áremelkedés, sőt elmondható, hogy általánosságban egy 20-30 százalékos forgalomnövekedést érzékeltek idén tavaly tavaszhoz képest országosan, ami a lakásfelújítási támogatás megjelenésével hozható összefüggésbe, hiszen sokan belevágtak olyan régóta tervezett vagy halogatott munkákba, amihez így már elegendőnek látták az anyagi kapacitásukat.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


