A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
Egyre nagyobb az érdeklődés a SZÉP-kártya iránt, január elsejétől ez maradt az egyetlen kedvezményes adózás mellett adható cafetéria. A bankok szerint megrohanták őket az ügyfelek: több százezren szerződtek.
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a Széchenyi Pihenő Kártya (SZÉP-kártya) kibocsátásában érdekelt pénzintézetek a konstrukció iránt, amely a januártól hatályos változások következtében egyedüli maradt a kedvezményesen, 34,5 százalékos adó- és járulékteher mellett nyújtható cafeteriaelemek között - írta a Világgazdaság.
A lap az OTP Bank információi alapján közölte, hogy a pénzintézetnél a munkáltatók részéről az év utolsó hónapjaiban határozottan érzékelhető volt a SZÉP-kártya iránti érdeklődés növekedése, az új kártyarendelések száma számottevően emelkedett az előző évhez képest. A K&H közlése szerint nagy számban érdeklődnek náluk a munkáltatók, hogy miként segíthetik dolgozóik SZÉP-kártyához jutását, de sok munkavállaló is felkeresi a fiókokat, hogy kártyát igényeljen. Az MKB-nál is egyre többen kopogtattak decemberben, ám a pénzintézet a fő rohamot az ünnepi időszak visszafogottsága és az előző évi zárás után január végére, februárra várja.
A három kártyakibocsátó közül az OTP-nél arról beszéltek, hogy kártyabirtokosok több mint 90 százaléka, 1,1 millió ügyfél megkötötte szerződését. Az MKB Bank közel 241 ezer SZÉP-kártya-tulajdonosa közül csaknem 190 ezren már biztosan a bank ügyfelei maradnak, ám a pénzintézetnél arra számítanak, hogy a 2019. évi cafeteriaválasztások lezárásának időpontjára (áprilisra) a régi ügyfelek száma bizonyosan jóval meghaladja majd a 200 ezret. A K&H tájékoztatása szerint, a mostani időszakot kihasználva, főleg olyan ügyfelek szüntették meg a SZÉP-kártyáikat, akik már nyugdíjba vonultak vagy külföldre költöztek, és már nem kapnak cafeteriajuttatást. A lemorzsolódás a banknál is csak néhány százalékos volt.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.