A vállalat célja, hogy vezető szerepet töltsön be az egészségügy egyik legdinamikusabb és a kihívásoknak a legjobban ellenálló szegmenseiben.
Rohamos növekedésnek indult az elmúlt bő két évben az üzleti bankkártyák piaca: miközben 2014 végén még 484 ezer, vállalkozások és egyéb szervezetek által használt plasztik volt forgalomban az országban, addig ez a szám 2017 első negyedévének végére 544,1 ezerre emelkedett - írta a Világgazdaság hétfőn.
A céges kártyapiac bővülése azért is figyelemre méltó, mert közben a teljes magyarországi kártyapiac gyakorlatilag stagnált: a forgalomban lévő plasztikok száma megragadt valamivel 9 millió alatt. Ezzel szemben a vállalati bankkártyák száma 2014 végétől 2017 márciusáig 12,4, 2015 végétől pedig 4,4 százalékkal nőtt, mindezek eredményeként a céges kártyák részesedése a teljes tortából is érezhetően emelkedett: a 2014. decemberi 5,44 százalékról márciusra 6,1 százalékra ugrott - ismerteti a lap a Magyar Nemzeti Bank (MNB) pénzforgalmi stazisztikái alapján.
Úgy vélik, hogy ezzel együtt van tere a további növekedésnek, hiszen még több százezer olyan cég és egyéb szervezet működik, amely nem használ kártyát a pénzügyei intézéséhez.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


