A Raiffeisen Bank új számlacsomagot indít, melynek díjai között már megjelennek az új, megemelt tranzakciós illetékhez kapcsolódó költségek is.
Egy friss kutatás szerint a pénzintézeti ügyfelek 48 százaléka van meggyőződve arról, hogy a bankoknál jó helyen van a pénze. A klasszikus pénzintézetek előtt álló legnagyobb feladat, hogy visszaszerezzék ügyfeleik bizalmát.
A bizalomhiány, az átalakuló fogyasztói magatartások, illetve az erősödő piaci verseny következtében az EY Global Consumer Banking kutatása szerint a lakosság 40 százaléka kevésbé tekint kizárólagos pénzügyi szolgáltatóként a bankokra, mint egy évvel ezelőtt.
A bizalomhiányra utal, hogy a kutatásban világszerte megkérdezett válaszadók kevesebb, mint fele volt biztos abban, hogy a bankjuknál jó helyen van a pénzük. Emellett a megkérdezettek csupán 31 százaléka vélte úgy, hogy a pénzintézetük maradéktalanul, transzparensen és az ügyfél érdekeit szem előtt tartva tájékoztatja őket.
Többek között a bankrendszer iránti bizalmatlanságnak köszönhetően a kutatás szerint egyre többen választják az alternatív pénzügyi megoldásokat, vagyis a FinTech cégek által kínált szolgáltatásokat. A válaszadók 63 százaléka az utóbbi egy évben már kipróbálta, vagy tervezi, hogy a közeljövőben kipróbálja ezt a megoldást.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.