A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
Az ügyfelek többsége nem hosszabbította meg 2010-ben indított, tavaly év végén lejáró tartós befektetési szerződését (tbsz), az értékpapíros ügyfelek csak mintegy fele, a betétekkel rendelkezők közül pedig még kevesebben döntöttek a folytatás mellett - számol be piaci szereplőktől származó adatok alapján a Világgazdaság.
Felidézik, a pénzügyi szolgáltatók arra számítottak, a mintegy 100 ezer tbsz-szel rendelkező ügyfél többsége a hosszabbítás mellett dönt. A befektetők tavaly év végéig nyilatkozhattak arról, továbbviszik-e adómentesen megtakarításaikat.
Mint írják, az alacsony betéti kamatok is közrejátszhattak abban, hogy például a Budapest Banknál csak minden ötödik tartós betétet hosszabbítottak meg, az UniCreditnél sem sokan éltek ezzel a lehetőséggel. A jegybank adatai szerint novemberben alig több mint egyszázalékos kamatot fizettek a hitelintézetek a lekötésekre, a megspórolható adó így minimális.
A tartós értékpapírszámlával rendelkezők már nagyobb arányban hosszabbítottak, a CIB-nél 60 százalékos volt az arányuk, az Erste Banknál az ügyfelek többsége nyilatkozott a folytatásról, míg az UniCreditnél 40 százalékuk döntött a hosszabbítás mellett.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.