Az államadósság szerkezete egészséges, külső sokkokra kevésbé érzékeny a hazai finanszírozás magas aránya miatt.
Januárban 66,2 milliárd forinttal nőtt a lakosságnál levő magyar állampapírok állománya, amit leginkább a kamatozó kincstárjegyek értékesítésének köszönhetünk. 2013-ban 700 milliárd forint értékben vásárolt a lakosság magyar állampapírokat.
Januárban 66,2 milliárd forinttal növekedett a lakosság számára értékesített állampapírok állománya és így a teljes mennyiség 2014 első hónapjának végén közel 1755 milliárd forintot tett ki. 2013-ban pedig 700 milliárd forint értékben fektetett a lakosság állampapírokba - áll az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) közleményében.
A Kamatozó Kincstárjegyek nettó értékesítése 51,1 milliárd, a Féléves Kincstárjegyeké 0,6 milliárd forint volt. Az egy és kétéves Kincstári Takarékjegyek, továbbá a Kincstári Takarékjegy Plusz együttes mennyisége 2,3 milliárddal, míg az inflációkövető Prémium Magyar Államkötvények teljes állománya 11,1 milliárd forinttal növekedett. Babakötvény állománya közel 1,1 milliárd forinttal emelkedett.
2013 év végére a 701,4 milliárd forintnyi lakossági állampapír-állomány növekményből a Kamatozó Kincstárjegyekre 552,7 milliárd, a Féléves Kincstárjegyekre 10,9 milliárd, a Prémium Magyar Államkötvényre 86,5 milliárd, az egy és kétéves Kincstári Takarékjegyekre és a Kincstári Takarékjegy Pluszra együttesen 49,9 milliárd forint jut. A decemberben kibocsátott új Babakötvény értékesítése 1,5 milliárd forintot ért el a hónap során.
A teljes állományból a Kamatozó Kincstárjegyek 1039,2 milliárd, a Féléves Kincstárjegy 21,8 milliárd, az egy és kétéves Kincstári Takarékjegyek és a Kincstári Takarékjegy Plusz együttes mennyisége 337,1 milliárd, a Prémium Magyar Államkötvény állománya 354 milliárd forintra növekedett. A tavaly decemberben bevezetett Babakötvény teljes állománya 2,5 milliárd forintot tett ki.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


