Fogyasztói akció lebonyolításával támogatja a Raiffeisen Bank a hazai bankkártya használat további magyarországi terjedését. Az akció ideje alatt minden hónapban 1 millió, 300 ezer és 200 ezer forintot nyerhetnek a résztvevő bankkártya tulajdonosok.
Több az elmúlt időszakban publikált kutatás egyértelműen mutatja, hogy a bankkártya használat területen jól tetten érhető a magyar lakosság egyre nagyobb fogékonysága a pénzügyi mobilitásra. Folyamatosan növekszik a forgalomba kerülő bankkártyák száma és az azzal történő vásárlások és pénzfelvételek száma.
Lang Attila, a Raiffeisen Bank brand menedzsere elmondta a hazai bankkártya kultúra minőségi fejlődését jól jellemzi, hogy míg 3-4 évvel ezelőtt a bankkártya használat 85-90%-a csak és kizárólag a pénzfelvételre irányult, addig 2008-ban először a bankkártyás fizetések aránya már 56%-ot tett ki, meghaladva a kártyával történő készpénzfelvételek számát is. Lang azonban azt is hozzátette, hogy a bankkártya használat tekintetében van még hova fejlődnie a magyar lakosságnak, hiszen míg Magyarországon egy állampolgár 2008-ban évente átlagosan kevesebb mint 18-szor fizetett bankkártyával, ez a szám az EU-ban már 2007-ben 37 volt.
A Raiffeisen a fenti adatokat is figyelembe véve döntött úgy, hogy fogyasztói promóció indításával támogatja a hazai bankkártya használat minél dinamikusabb további elterjedését. A "Vásároljon is bankkártyájával, most milliókat nyerhet" akció keretében minden hónapban 1 millió, 300 ezer és 200 ezer forintot nyerhetnek a bank ügyfelei.
Lang tájékoztatása szerint egy átlagos háztartás számára is könnyen teljesíthető az a részvételi feltétel, hogy a résztvevőnek bármely típusú Raiffeisen bank- és/vagy hitelkártyájával minimum 3 alkalommal vásárolnia kell az adott fordulóban.. A december 15-ig tartó promóció során minden fordulóban a bank által feltett kérdésre megadott tippek alapján a három helyesen tippelő, vagy a helyes válasz értékét legjobban megközelítő játékost jutalmazzák 1.000.000 Ft-tal, 300.000 Ft-tal, 200000 Ft-tal.
Minden résztvevő egy fordulóban csak egyszer tippelhet. A jelenlegi aktuális, 2. forduló kérdése a következőképpen hangzik: Ön szerint hányszor kattintottak 2009. január 1-től 2009. november 22-én 23:59-ig a www.raiffeisen.hu összes oldalára? Erre a kérdésre a tippjüket a vállalkozó kedvű játékosok legkésőbb november 15-ig, míg a harmadik, utolsó forduló jelenleg még nem ismert kérdésére december 15-ig lehet tippelni. Az akcióról további részletek találhatók a www.raiffeisen.hu/milliokatnyerhet oldalon.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
"Ennek a decemberig tartó akciónak az eddigi tapasztalatai is jól mutatják a bankkártya használat elterjedésének mértékét"- mondja Lang. "10-15 évvel ezelőtt egy bank- vagy hitelkártyára épülő promóció nem lehetett volna sikeres. Mára ezen a területen is nagy változás állt be. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy erre a promócióra már néhány hét alatt több ezren regisztráltak."
Lang azt is elmondta, hogy pénzintézetük nemcsak egy-egy akcióval, hanem a bankszámlacsomag ajánlataikkal is igyekeznek ösztönözni ügyfeleiket a minél intenzívebb bankkártya használatra. Ez a törekvés legjobban a Lendület számlacsomagjuk esetében figyelhető meg, amelynél havi 3 ingyenes pénzfelvételt tesznek lehetővé bármely hazai ATM-nél vagy postán, illetve havi díjmentes MobilBanking(SMS) szolgáltatás jár a számlához, amelynek segítségével többek között folyamatosan és naprakészen nyomon követhetőek a bankkártyával végrehajtott tranzakciók.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.