Ezer fontot, vagyis több mint 328 ezer forintot kérnek Nagy-Britanniában azért a húsvéti csokitojásért, amely az édességen kívül egy troy uncia aranyat is magában rejt. A tojást piacra dobó bevásárlóközpont szerint a termék befektetésnek sem utolsó!
London egyik legnagyobb és legimpozánsabb bevásárlóközpontja, a Selfridges reménykedik benne, hogy a válság ellenére akad olyan vásárló, aki meglátja a tojásban rejlő befektetési lehetőséget. Az optimizmusukat arra alapozzák, hogy az arany ára ma közel 75 százalékkal haladja meg a 2005-ös értékét, és szakértők szerint a gazdasági dekonjunktúra alatt további áremelkedés várható.

A svájci UBS befektetési bank szerint például idén akár meg is duplázódhat a 2007-ben mért kereslet a nemesfém iránt, ami nyilvánvalóan árfelhajtó hatású lesz.
A Selfridges igazgatója, Ewan Venters kifejezetten azt tanácsolja, hogy idén húsvétkor részvények helyett inkább aranytojásba fektessünk, hiszen amellett, hogy rendkívül ízletes, a megmaradt arany sem kevésbé értékes.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


