A cikk címe eredetileg "Melyik részvénnyel nyertél a legtöbbet februárban" lett volna, de a pozitív oldalon záró papír nem igazán akadt az év második hónapjában. Komoly, likvid papír legalábbis biztosan nem.
Csúny hónap volt február a világ tőzsdéin. Hónap végére a nagy amerikai tőzsdeindexek is 1997-es szintekre estek vissza, így a Budapesti Értéktőzsde ebben az összehasonlításban még jobban is szerepel, hiszen még csak 2004-ig forgattuk vissza az idő kerekét.
A hónap folyamán az öt legnagyobb forgalmú részvény közül egyik sem tudott a pozitív oldalon zárni, a legnagyobb esést az OTP szenvedte el, mely értékének 31,1 százalékától szabadult meg februárban. Az MTelekom teljeítménye ehhez képest akár jónak is mondható a 4,7 százalékos mínusszal, a Mol 5,3 százalékkal lett karcsúbb. A BÉT "A" kategóriás részvényei közül mindössze Linamar és az Állami Nyomda zárt némi plusszal, egész pontosan 3,3, illetve 1,7 százalékos növekménnyel, ám a forgalmuk nem volt épp meghatározó. Előbbivel 43, utóbbival 256 millió forint értékben kereskedtek, miközben a szekció forgalma megközelítette a hónap folyamán a 290 milliárd forintot.
A "B" kategóriás részvényekről csak az illendőség miatt ejtünk szót, mivel elképesztően illikvidek voltak múlt hónapban. Az Émász-részvény árfolyama 5,6 százalékkal nőtt, de egész hónap alatt összesen 1,7 millió forintos forgalmat hozott össze, ami viszont a "B" kategória teljes forgalmának csaknem 80 százalékát tette ki.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


