Az érintés nélküli, úgynevezett contactless kártyák nem hozták meg azt a sikert a fogyasztók körében, mint amire a kártyakibocsátó cégek számítottak. A Visa érintés nélküli kártyája, a PayWave, illetve a MasterCard PayPass elnevezésű kártyái már több országban üzemelnek, melyek lehetővé teszik, hogy a kártya kezünkből történő kiadása, és PIN-kódunk használata nélkül lehessen fizetni, azonban egy friss felmérés eredményei szerint a lakosság mindössze 3 százaléka ismeri ezt az új technológiát, és igen sokan tájékozatlanok a módszer biztonságát illetően.
Auriemma Consulting Group felmérése alapján szükség lenne a lakosság tájékoztatására az érintés nélküli technológiát illetően, hogy fel lehessen tornászni a már említett 3 százalékot, mivel a válaszok alapján azok, akikkel ismertették a használat jellemzőit, 7-szer annyian használták volna a jövőben ezt a fizetési eszközt, mint a tájékoztató előtt.
A leírás elolvasása után a fogyasztók 67 százaléka szívesebben használt volna érintés nélküli kártyát, mint hagyományos bankkártyát annak egyszerűsége, kényelmessége miatt.
Mivel azonban a megkérdezettek 23 százaléka továbbra is aggódik az adatai használat közbeni eltulajdonítása miatt, égető szükségét érzi a felmérést végző társaság, hogy tájékoztassák, oktassák a lakosságot a contactless technológiáról, ami nyilvánvalóan elsősorban a kártyakibocsátó társaságok, és bankok érdeke lenne.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


