Elemzők szerint a mobiltelefonnal történő fizetések száma megötszöröződhet 2013-ig. A kiadások oroszlánrészét a szórakozásra és a közlekedésre szánt összegek teszik majd ki. A Juniper Research elemzői az amerikai, a nyugat-európai és a japán fizetési szokásokat vizsgálták.
A közelmúltban közzétett jelentésük szerint a következő öt évben világszerte akár 300 milliárd dollárt költhetünk digitális szolgáltatásokra, letöltésekre, belépőjegyekre, közlekedésre vásárlásra és játékokra. A mobil fizetési szolgáltatások bevezetését egy hirtelen jött forradalmi jelentőségű lehetőségnek tartják. A kereskedőknek is fel kell készülni a gyors váltásra, ha nem szeretnének lemaradni.
Az észak-amerikai és a nyugat-európai cégek többsége még csak most fedezi fel a mobil- és az internetes értékesítési csatornákban rejlő lehetőségeket. A kereskedők az új módszerek hatásvizsgálatain dolgoznak és az elektronikus értékesítés szabályait tanulmányozzák. Aki időben el tudja indítani az új szolgáltatást, az jelentős üzleti előnyre tehet szert a versenytársakhoz képest.
Az elektronikus értékesítés iránt egyre nagyobb a vásárlói bizalom, mert a felhasználók időről-időre jártasabbak az informatikai eszközök használatában és gyakrabban vásárolnak az interneten keresztül. A jelentés becslései szerint a mobil tranzakciókon belül a vásárlások öt év múlva 40 %-os súllyal fognak bírni. Amíg jelenleg az európaiak inkább sms-ben fizetnek, az amerikaiak és a japánok már nagyobb számban használják a mobil internetet.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.