A magyar jégkorong-válogatott sikere mágnesként vonzza a szponzorjelölteket. A Magyar Jégkorong Szövetség elnöke, Studniczky Ferenc bízik abban, hogy a két főtámogató mellé újabb cégek csatlakoznak a közeljövőben - írja a Napi Gazdaság.
Az elnök szerint egyértelműen a feljutás eredménye a fokozott érdeklődés a szponzorok részéről. Ebben az évben 230 milliós költségvetésből gazdálkodik a szövetség, a tervek szerint évente 50 millióval emelhetné a keretet a hosszú távú szponzorációs politika. A magasabb keretből több jutna a korosztályos csapatoknak és az utánpótlásképzésre, így a válogatott nagyobb eséllyel célozhatná meg a bennmaradást az A csoportban.
A szponzorok mellett az állam és az önkormányzatok is támogatják a sportágat, a fejlesztések eredménye az elmúlt négy évben épült tíz jégpálya. A célok között szerepel egy A csoportos vb-rendezés is, ez további létesítménybővítést igényelne. A labdarúgás mintájára fontolóra vették a közös rendezés lehetőségét, de ettől a szövetség elzárkózott.
A szövetség már tárgyal az egyik utazási irodával a jövő évi világbajnokságra történő sportutaztatás lehetőségeiről. Igyekeznek megteremteni annak lehetőségét, hogy a szurkolók Magyarországon is tudjanak jegyeket vásárolni a Kanada, a Szlovákia és a Fehéroroszország elleni világbajnoki mérkőzésekre.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.