A takarékszövetkezetek és a TakarékBank május elsejével minden eddiginél szorosabb együttműködést alakítottak ki. A TakarékPont márkanév és logó alatt működő hálózatban a takarékszövetkezetek az ország minden pontján egységes lakossági termékeket kínálnak.
Csicsáky Péter a TakarékBank vezérigazgatója összefoglalta az együttműködés lépéseit és a TakarékPont céljait és a szektorban betöltött szerepét a jövőben. Az együttműködés során cél az egységes piaci fellépés megteremtése, a versenypozíció megőrzése és a takarékszövetkezetek koordinációja.
A hazai takarékszövetkezetek kezelik az összes betétállomány 10 %-át, közel egymillió ügyféllel, valamint 500 milliárd forint feletti fennálló hitelállománnyal rendelkeznek. Az egységes termékportfólió bevezetésével további előrelépést várnak az üzleti eredményességben, a fiókok száma, még idén megduplázódhat, 2011-re pedig közel 800 egységgel számolnak.
Az első körben csatlakozott takarékszövetkezeteknek minőségi védjegyet jelent az együttműködés, de a minőségi feltételek megőrzése mellett további bővülést várnak. A saját termék brand-ek mellett az év második felében megjelennek majd külső szolgáltatók lakás elő-takarékossági- és lakáslízing-termékei is a palettán.
Vitatott kérdés a centralizáció és a decentralizáció, az együttműködéssel olyan harmóniát kívánnak megteremteni, ami növeli a versenyképességet, ugyanakkor nem lassítja a helyi ügyintézést. A takarékszövetkezetek tradicionális előnye, hogy az ügyfelek közel vannak, a központ emellett oktatásokat szervez, termék- és IT-fejlesztéseket szorgalmaz, valamint támogatja az értékesítést.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 300 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 324 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,61%), de nem sokkal marad el ettől az UniCredit Bank 71 484 forintos törlesztőt (THM 11,39%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az egyesített üzleti erő, a rugalmas megoldások, a versenyképes termékek, a minőségi védjegy és a központi támogatás együttesen párosul a helyi viszonyok ismeretével, ezzel az együttes teljesítmény összehasonlíthatóvá és mérhetővé válik. Az új szlogen "Itthon vagyunk értéket teremtünk" mögötti tartalom részben az, hogy a pénzintézet magyar magánszemélyek tulajdonában álló pénzügyi vállalkozás, amely egységes arculattal, modern formában építi a jövő legnagyobb hazai fiókhálózatát.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


