A Citibank Zrt. ügyfelei mostantól nagyobb biztonsággal használhatják betéti kártyájukat a MasterCard fotóval ellátott dombornyomott Citi betéti kártyának köszönhetően, melyet most vezet be a Citibank. A kártyabirtokos fényképének megjelenítése a dombornyomott betéti kártyán egyedülállóvá teszi ezt a terméket Magyarországon és az Európai Unió országain belül is. A kártya a hat Citibank folyószámla-díjcsomag mindegyikéhez kapcsolódik, és az új ügyfelek mellett a meglévők is igényelhetik.
Batara Sianturi, a Citibank Zrt. elnök-vezérigazgatója, egyben a lakossági üzletág vezetője, elmondta: "Ez az új kártya is abbéli folyamatos törekvésünk eredménye, hogy olyan termékeket hozzunk a magyar piacra, illetve fejlesszünk ki Magyarországon, amelyek növelik ügyfeleink biztonságát és kényelmét, továbbá értékes szolgáltatásokat nyújtanak számukra. Citibank és partnereinkkel közös márkajelzésű hitelkártyáinkon már az 1999-es piacra vezetés óta igény szerint szerepelhet a kártyabirtokos fényképe. Most ennek a lehetőségét biztosítjuk a MasterCard dombornyomott betéti kártyáink esetében is, s ügyfeleink ezáltal nagyobb biztonsággal használhatják kártyájukat a világ 210 országában mintegy 23 millió MasterCard elfogadóhelyen."
A nagyobb biztonságot jelentő új betéti kártya számos értéknövelő szolgáltatás igénybevételét is lehetővé teszi az ügyfelek számára, melyek közül kiemelhető az internetes fizetés, a szállásfoglalás, az autóbérlés és a repülőjegy-vásárlás. A CitiGold ügyfelek arany MasterCard dombornyomott betéti kártyájukkal díjmentesen jutnak hozzá az AIG Europe S. A. magyarországi fióktelepe által nyújtott utazási biztosításhoz, mely biztosítócég a Citibank szerződéses partnere.
A kék Citikártyát az ügyfelek TOP és VIP folyószámla-díjcsomagokban éves díj nélkül vehetik igénybe, egyéb díjcsomagokban a kék kártya éves díja 1200 forint, míg az arany kártyáé 4900 forint.

Rengetegen indultak meg a legatyásodás útján: sokkal kevesebb magyar jön ki a pénzéből, mint egy éve
Ha egy magyarnak kölcsönre van szüksége, mert nem maradt pénze a hó végére és nem is tett félre korábban semmit, akkor első körben továbbra is...

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


