Tanulságos eredménnyel zárult a Reuters genfi privátbanki csúcstalálkozója, melyen a legtöbb szakember arról számolt be, hogy a vagyonos ügyfeleket nem nagyon rázta meg az USA másodlagos jelzáloghitel piacának válsága, és továbbra is megingathatatlanul szerelmesek az ingatlanba, mint befektetési formába.
A Standard Chartered globális privátbanki vezetője szerint az ügyfelek többsége a hong kongi és egyéb ázsiai piacokon fektet be, melyek bőségesen tartogatnak még lehetőségeket, hiszen például Szingapúrban és Dubaiban szinte lehetetlen irodához jutni. A legtöbb kiemelt ügyfél a krízishelyzeteket USA és Egyesült Királyság-specifikusnak ítéli meg.
A Citigroup illetékes vezetője szerint a vagyonos ügyfelek hozzáállásában semmiféle változást nem hozott a jelzáloghitel piaci válság, míg a Bank of Ireland privátbanki részlegénél leginkább az okozza a problémát, hogy meggyőzzék az ügyfeleket a diverzifikáció szükségességéről, azaz hogy ingatlanon kívül másba is fektessenek.
Spanyolországban a BBVA az ország lassuló ingatlanpiacára való tekintettel mexikói befektetési lehetőségeket ajánl kiemelt ügyfeleinek, akik körében rendkívül népszerűnek bizonyul ez az alternatíva.
A többiekkel szemben némileg eltérő álláspontot képviselt az olasz Intesa Sanpaolo szakértője, aki szerint igenis érezhető az ingatlanok iránti étvágycsökkenés. Érdekes ezt egy olyan országból hallani, ahol a leggazdagabb réteg ezidáig vagyonának mintegy 70%-át ingatlanban tartotta. A szakember szerint a szegmens mellett kitartó ügyfelek elsősorban Németországban, Kelet-Európában és Párizsban próbálnak szerencsét.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


