A Portfolio - TeleTrader Kft. piacvezetővé vált a magyar online pénzpiaci és tőzsdei adatszolgáltatásban
A NET Média Zrt. jelentősen bővítette üzleti tevékenységét a pénz- és tőkepiaci adatszolgáltatás terén egy stratégiai partner bevonásával. Az új együttműködés keretében a NET Média és a bécsi székhelyű TeleTrader Software AG megállapodtak abban, hogy közös társaságba, a Portfolio-TeleTrader Kft.-be csoportosítják ügyfeleiket, és magas minőségű, integrált kiszolgálásra törekednek. A közös vállalatban a TeleTrader 51%-os tulajdonrésszel, a NET Média 49% tulajdonrésszel rendelkezik.
Az aláírt megállapodás értelmében létrejött Portfolio-TeleTrader Kft. egyértelműen piacvezető a magyar internetes portáloknak, on-line brókereknek nyújtott pénzpiaci és tőzsdei adatszolgáltatások területén. Emellett a társaság domináns szereppel bír a kereskedelmi bankoknak és egyéb pénzügyi szolgáltatóknak nyújtott pénz- és tőkepiaci információszolgáltatás terén is. A Portfolio-TeleTrader ügyfelei között tudhatja többek között az OTP Bankot, az Erste Bankot, az Unicredit Bankot, a CIB Bankot, az MKB Bankot, számos hazai online brókert és média cégeket, nagy látogatottsággal rendelkező portálokat (index.hu, origo.hu). Az üzleti lehetőségek kombinációja egyértelmű piacvezetői szerephez juttatta a Portfolio-TeleTradert a viszonteladói piacon is. Jelenleg több mint 2,500 magánszemélyt szolgálunk ki valósidejű tőzsdei adatokkal.
A NET Média számára fontos előrelépés az ügyfeleinek nyújtott tőkepiaci információszolgáltatás területén, hogy a TeleTrader portfoliójából elérhető nemzetközi adatokkal még magasabb színvonalú kiszolgálást tud már nyújtani. A TeleTrader a NET Médiával kötött együttműködés eredményeként tovább erősítheti magyarországi dinamikus fejlődését, értékes hozzáférési lehetőséget biztosíthat számos elemző-eszköz igénybevételére a közös vállalat ügyfelei számára.
A NET Média és a TeleTrader október 4-én, közös budapesti sajtótájékoztatón mutatja be új stratégiai terveit és termékskáláját.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


