A tavalyi év végén Magyarországon összesen 8,2 millió bankkártya volt forgalomban, ennek 65%-a, vagyis 5,3 millió plasztik viselte a MasterCard kártyacsalád (MasterCard, Maestro, Cirrus) logóinak valamelyikét - áll az MNB, fizetési üzletágat elemző 2006-os éves jelentésében . A jegybank adataival összhangban, több közelmúltban készült fogyasztói felmérés is megerősítette: a MasterCard továbbra is Magyarország legkedveltebb bankkártya márkája.
Idén ismét a MasterCard végzett az élen a Reader's Digest éves Megbízható Márkák felmérésében, nem volt meglepő tehát, hogy a GFK kutatóintézet fogyasztói szokásokat és attitűdöket vizsgáló kutatása is hasonló eredményre jutott: a hazai fogyasztók 41%-a MasterCard kártyát szeretne.
A kártyatársaság kedvező megítélése nem csak a lakossági szegmensben szembetűnő: a 2007. áprilisában, az üzleti hitelkártyák piacán végzett kutatás során a megkérdezett kis- és középvállalati vezetők 58%-a tette le voksát a MasterCard mellett.
Mihalszky Anikó, a MasterCard Europe Közép-Kelet Európai Regionális Marketing Menedzsere szerint a jó eredmény elsősorban a kártyatársaság regionális központként is működő budapesti irodájának, valamint a sokéves marketing munka során szerzett piacismeretnek köszönhető.
"Fontos kiemelnünk, hogy a MasterCard közvetlen és folyamatos kapcsolatot tart fent a kártyabirtokosokkal. Rendszeresen szervezünk nyereményjátékokat a kártyás fizetés népszerűsítésére, de nagy hangsúlyt fektetünk a biztonságos kártyahasználat gyakorlatának megismertetésére is. Kártyatársaságunk támogatóként van jelen a Sziget Fesztiválon és idén másodszor lesz névadó szponzora a MasterCard - Az év bankja választásnak. A márka kedveltségét nagyban elősegíti a kártyatársaság közismert és számos díjat nyert "Felbecsülhetetlen" televíziós reklámkampánya is, melynek több epizódját Magyarországon forgatták" - tette hozzá a regionális vezető.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


