A hőségben a munkáltatóknak figyelniük kell a dolgozók folyadékveszteségének pótlására.
Márciusban 281 ezerre nőtt az álláskeresők száma Magyarországon, hirtelen ötezer 55 év feletti magyar veszítette el a munkáját.
Márciusban 281 ezerre nőtt az álláskeresők száma Magyarországon — írta a Portfolio a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat (NFSZ) oldalára feltöltött egyik adattáblából. A februári adathoz képest ez 17 ezer fős növekedést jelent, vagyis a koronavírus-járvány negatív gazdasági hatásai azonnal érzékelhetők voltak, azonban részben ciklikus tényezők is közrejátszhattak az emelkedésben.
A leépítések tehát megkezdődtek a veszélyhelyzet kihirdetése és a korlátozó intézkedések után, vélhetően a legnehezebb helyzetben lévő szektorokban, azonban az előző év azonos időszakához képest egyelőre csak mérsékelt emelkedés látható az álláskeresők számában. Az álláskeresők aránya az aktív népességhez képest márciusban 6 százalékra emelkedett az előző havi 5,7 százalékról. Korcsoportonkénti bontásban a legnagyobb, mintegy 5000 fős havi emelkedést az 55 év felettieknél látható.
A legnagyobb mértékben az alacsony végzettségűek veszítették el az állásukat, mintegy 9000-rel nőtt az esetükben a munkanélküliek tábora, felsőfokú végzettségűek közül viszont alig váltak munkanélkülivé. A Portfolio szerint az ágazatok szerinti munkanélküliekre vonatkozó adatok egyelőre nem elérhetőek, ahogy az sem, hogy hányan vannak a tartósan és nem tartósan munkanélküliek.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


