Lakatos Zsolt a Beszéljünk órákról című csatornájának videóival heti egy-kétmilliós nézettséget produkál.
A Pénzcentrum ismét kiszúrt egy olyan álláshirdetést, amelyben konkrétan le van írva a fizetés: ezúttal egy óbudai McDonald’s étterem kirakatában lőttünk képet, melyen nyíltan hirdetik, mennyit keres náluk egy dolgozó.
Legutóbb 2 évvel ezelőtt, ősszel foglalkoztunk a McDonald’s éttermeiben kínált fizetésekkel, akkoriban ez egy viszonylag még szokatlan stratégia volt. Akkor azt írtuk, hogy az elmúlt időszakban nagyon sokat tett a Meki azért, hogy jobb legyen a megítélése, és úgy éljen a köztudatban, mint egy jó munkahely. A tavalyelőtti kiírás szerint a nettó bér 8 órában garantált 120 ezer forint, a teljes juttatási csomag pedig nettó 136 ezer forint.
Azóta is folyamatosan látni a plakátokat, melyek már nem csak a jófej munkatársak mosolygós és elégedett arcát mutatják, hanem a konkrétan megkereshető béreket is.

E szerint egy kezdő éttermi dolgozó nettó juttatása 160 ezer forint, ha teljes munkaidőben dolgozik, (persze ezek a bérek csak az adott étteremben érvényesek - Vörösvári út). Emellé még 20 ezer vagy 40 ezernyi bónuszt is be lehet gyűjteni: 5, illetve 10 éjszakai műszak után.
"A jó bér és a motiváló közeg a legfontosabbak. Az egyikért a kolléga szívesen érkezik a céghez, a másik miatt pedig szívesen marad" - mondta el korábban a Pénzcentrumon megjelent interjúban a vállalat HR igazgatója, Csatalinácz Adrienn.

Régen látott munkaerőpiaci válság körvonalazódik: egyre több magyar retteghet a kirúgástól 2025-ben?
Miközben a munkaerőpiac első ránézésre stabilnak tűnhet, a felszín alatt komoly átrendeződés zajlik, erre pedig jobb felkészülni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


