"Rosszindulatú, célzott támadás" érte a kétszintű érettségi vizsgák informatikai rendszerének egyik mögöttes adatbázisát.

Megszólalt az iskolaszövetkezet: ilyen fizetéssel csábítják most melózni a magyar fiatalokat
A diákok már nem csak a nyári hónapokban, de ősszel is élnek a munkalehetőséggel. Az átlagos diákmunkás órabér meghaladta nyáron az 1500 forintot is, árulta el Kott Zoltán a Meló-Diák Holding vezérigazgatója.
A Meló-Diák több mint 1000 partnerénél 14-18 ezer diák dolgozott a nyáron; ebben az időszakban a diákszövetkezeten keresztül munkát vállaló fiataloknak 4,887 milliárd forint munkabért fizettek ki; a ledolgozott órák száma 3,234 millió volt, az átlag órabér meghaladta az 1500 forintot - közölte Kott Zoltán, a cégvezérigazgatója az MTI-vel.
Az iskolaszövetkezet által 2021 végén készített felmérésben a válaszadók csaknem háromnegyede mondta azt, hogy szívesen dolgozik tanulás mellett. A mostani, bizonytalanabb helyzetben ez az arány már feltehetően magasabb; a kiadások - például az albérleti díjak - olyan ütemben emelkedtek, hogy valószínűleg egyre több az olyan főiskolás és egyetemista, aki rendszeres munkával egészíti ki bevételeit - mondta a vezérigazgató.

Óriási a baj, rengeteg képzett szakember menekülne Magyarországról: ki fog dolgozni a gigagyárakban?
A műszaki felsőoktatásban tanulók közel kétharmada külföldi elhelyezkedésben is gondolkodik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


