A mesterséges intelligencia (AI) már most is kézzelfogható előnyöket nyújt a dolgozók és a vállalatok számára

Leesik az állad: 800 ezres fizuval kecsegtetik a magyarokat Ausztriában, ezt kell csinálni érte
800 ezer bruttó, változatos feladatok és nincs is heti negyven óra. Az nem baj, ha ismerjük a sajtokat.
Újabb hirdetésre bukkantunk, ahol több százezres, egész pontosan bruttó 2145 eurós fizetéssel csábítják külföldre dolgozni a kalandvágyó magyarokat. Egy ausztriai sajtgyár kínál ekkora összeget hetente 38,5 óra munkáért: ez az összeg átszámolva 867 518 magyar forintnak felel meg.
A munkaköri leírásban közlik, hogy Stájerországban, egész pontosan Stainach-Pürgg településen kell a munkát végezni. Kifejtik, mit várnak a leendő munkavállalóktól: részt kell venni a sajtgyártásban (sajtforgatás, kenés, csomagolást írnak itt), takartani is kell, valamint üzemeltetni a termelő létesítményeket, illetve véletlenszerűen tesztelni is a kész termékeket. Elvárják továbbá, hogy a jelölt hajlandó legyen 2, de akár 3 műszakban is dolgozni, legyen tisztában a higiénia alapvető követelményeivel, valamint hogy jó csapatjátékos legyen - ezt egy gyárban érteni is lehet.
De ha ezeknek a feltételeknek mind megfelelünk, a munkaadó sok jóval kecsegtet: mint írják, biztosítanak dolgozói parkolóhelyet, egészségügyi ellátást és más természetbeni juttatásokat is. Aki tehát kedvet kapott, hogy külföldi munkavállalását itt kezdje meg, ennél a cégnél talán bátran neki fog állni.

Óriási a baj, rengeteg képzett szakember menekülne Magyarországról: ki fog dolgozni a gigagyárakban?
A műszaki felsőoktatásban tanulók közel kétharmada külföldi elhelyezkedésben is gondolkodik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


