A fertőzés tünetei között szerepel a magas láz, levertség, erős ízületi és végtagfájdalom is.

A Magyar Turisztikai Ügynökség kisfilmekkel, imázsvideóval, új weboldallal elindította szakmanépszerűsítő kampányát. Kiemelt cél az ágazat presztízsének növelése, valamint az, hogy a pályaválasztás vagy átképzés előtt álló diákok a turizmust és vendéglátást válasszák.
A hét szakmát (barista, cukrász, felszolgáló, séf, recepciós, sommelier, concierge) bemutató filmekben olyan ismert és neves szakemberek mesélnek munkájukról, mint Szik Mátyás sommelier, vagy épp Veres István séf. A filmek informatívak, tippeket adnak arra, hogyan válhat valaki sikeressé, hogyan léphet előre az adott szakmában. A kampány részeként a nézők találkozhatnak egy imázsvideóval is, amely azokat az értékeket hangsúlyozza, amelyekért érdemes ebben az iparágban dolgozni. A pályaválasztást segítve már elérhető a karrieraturizmusban.hu weboldal, amely friss, szakmai tartalommal, korszerű eszközökkel nyújt segítséget és hasznos információkat az érdeklődőknek. A honlapról letölthető egy kiadvány is, amely bemutatja a lehetséges karrierutakat a turizmus és vendéglátás területén, útmutatóul szolgál a tökéletes szakma kiválasztásához.
A koronavírus-járvány komoly hatást gyakorolt a turizmus-vendéglátás szakmákra. A kampány egyszerre segíti a munkavállalók bizalmának visszaépítését, emellett mankóként szolgál a továbbtanulás előtt álló diákok, munkavállalók számára is, hogy perspektívát, karrierutat mutasson. A program növeli a szakmák presztízsét, társadalmi elfogadottságát és elismeri a kiemelkedő teljesítményt nyújtó szakembereket, ezzel is segítve az ágazat kultúrájának fejlődését Magyarországon.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


