Montenegró egyre népszerűbb célpont azok körében, akik külföldön szeretnének dolgozni vagy letelepedni.
A Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálathoz beérkezett adatok szerint több mint 12 ezer ember veszítette el a munkáját csportos leépítések keretében, mióta tart a járvány Magyarországon, 2020 márciusa óta. A legnagyobb kirúgási hullám júniusban volt: akkor 2307 dolgozót bocsátottak el egy füst alatt.
Az MTI által közzétett ábráról a csoportos létszámleépítésekről Magyarországon az látszik, hogy májusban és júniusban küldték el a legtöbb magyar dolgozót a cégek tömegével. 2020 decemberére mérséklődni látszott a kirúgási hullám, 2021 januárjában azonban ismét emelkedés látható.

Az év eleji adatok meg sem közelítik a márciusi-áprilisi 1100 körüli szintet, vagyis már a járvány azonnal éreztette hatását a gazdaságban is. Leghamarabb szeptemberben süllyedt ezer alá azok száma, akiket csoportos leépítés keretében küldtek el a cégek. Összességében több mint 12 munkavállalót érintettek a tömeges kirúgások.

Óriási a baj, rengeteg képzett szakember menekülne Magyarországról: ki fog dolgozni a gigagyárakban?
A műszaki felsőoktatásban tanulók közel kétharmada külföldi elhelyezkedésben is gondolkodik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


