Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26%-kal
Csapatépítők, céges autó, ingyenes étkezés, irodai masszázs - mind olyan munkáltatói márkát építő technikák, amelyek évek óta működnek és segítenek a cégeknek abban, hogy megtartsák a legjobb dolgozókat. Az employer branding következő szintje az, amikor a vállalat abban segíti a munkatársait, hogy azok kedvezményes áron tudjanak lakást bérelni. A külföldön már bevett szokást egyre több magyar cég is követi.
Az IKEA már 2017-ben házakat épített a Reykjavíkban élő dolgozói számára, de az egyszerű lakásbér-támogatásra is sok példa van világszerte - most Magyarországra is elérkezett ez a gyakorlat.
Az OTP és Groupama Biztosító partnerségre lépett egy megfizethető prémium albérleteket kínáló céggel, hogy alkalmazottjaik kedvező áron bérelhessenek lakást a fővárosban. A lakások gépesítettek és profi lakberendezők által bútorozottak, ám az árakat úgy alakították ki, hogy a középkategóriával is versenyezni tudjanak: egyes lakások akár már havi 130.000 forinttól bérelhetők.
A két vállalatnak ráadásul semmibe nem kerül a lakhatás ilyen jellegű támogatása, mindössze tudatniuk kell munkavállalóikkal a kedvezményes lakásbérlés lehetőségét. A lakásokat kínáló cég titka abban rejlik, hogy egyedi üzleti modell szerint működik: a hasonlóan nagy portfólióval rendelkező property management vállalatokkal ellentétben ingatlanjaik a cég saját tulajdonában vannak, így lehetőség van arra, hogy rugalmasan kezeljék az árakat és jelentős kedvezményt adjanak a bérleti díjból, ami a hosszútávú együttműködés alapja a partnereikkel.
- mondta el Jacoby Márta, a cég ügyvezetője, és hozzátette: "Bízom benne, hogy egyre több vállalat ismeri majd fel, hogy a minőségi lakhatás milyen nagy mértékben járul hozzá a munkatársak közérzetéhez és ezáltal a hatékonyabb munkavégzéséhez. Napjainkban, amikor egyre többen dolgoznak home-office-ból, még fontosabb, hogy az otthoni munkahely kényelmes és munkára alkalmas legyen."
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.