A vonatforgalom leállt, az érintett vonalakon jelentősen hosszabb eljutási időre kell számítani.
A Keleti pályaudvaron toboroz munkatársakat a MÁV, a hangosbeszélő is arra buzdítja a vonatokon az utasokat, csatlakozzanak a céghez - írja a Népszabadság.
A szórólapok szerint számos munkakörbe keresnek embert, szükség lenne Flirt motorvonatot vezető gyakornokra, vezető jegyvizsgálóra, járműszerelőre, telepi rendezőre, váltókezelőre, forgalmi szolgálattevőre, de keresnek többek között felsővezeték-szerelőt, pályamunkást, kocsirendezőt, biztonsági őrt, villamosmérnököt, beszerzési munkatársat és számviteli szakelőadót is.Álomfizetést nem ígérnek
A legtöbb helyet Budapesten kínálják, de több, főként az anyavállalat, a MÁV Zrt. által hirdetett pozícióra az ország több pontjára is keresnek embereket.
a MÁV-nál, idehaza magáncégeknél azonban ennek akár a dupláját is megkaphatja, külföldön pedig még többet. Ráadásul több napot kell dolgozni, mint pár éve, mert kevesen vannak.

Régen látott munkaerőpiaci válság körvonalazódik: egyre több magyar retteghet a kirúgástól 2025-ben?
Miközben a munkaerőpiac első ránézésre stabilnak tűnhet, a felszín alatt komoly átrendeződés zajlik, erre pedig jobb felkészülni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


