Egy boldog, elégedett dolgozó kevesebbet hiányzik, ellenállóbb a stresszel szemben, termelékenyebb és kreatívabb,
A Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetségének (MGYOSZ) részvételével került megrendezésre 2016. május 19-én a GÉMOSZ-MGYOSZ Gazdaságpolitikai Fórum, melynek keretében az autókereskedőket és szervízeket leginkább érintő aktualitások kerültek megvitatásra.
- mondta Dr. Rolek Ferenc, az MGYOSZ alelnöke. Hosszútávon a hazai reálbérek emelkedése elkerülhetetlen, melynek sok vállalkozásnál azonban a jövedelemteremtő képessége szab gátat.
A szakmber szerint a bérszakadékot nem lehet generálisan átugrani, és nincs szükség jogszabályi beavatkozásokra: az egyes vállalkozásoknak önállóan, saját lehetőségeikhez, illetve egyéni munkaerőigényeikhez igazodva kell megvalósítaniuk a béremelést. A legnagyobb hazai munkaadói szervezet alelnöke szerint természetesen a munkáltatói járulék csökkentése is elengedhetetlen ahhoz, hogy a vállalkozások a szükséges mértékben tudjanak bért emelni.
Emellett szükséges a belső és célzottan a külső munkaerőforrások mozgósítása és az általános iskolától a szakképzésig bezárólag úgy kell átalakítani hazánk oktatási rendszerét, hogy valódi, piacképes tudással rendelkező munkavállalókat képezzünk.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.