Cikkünkben arra keressük a választ, van-e most gazdaságilag "jó" munkahely Magyarországon.
Váratlan karácsonyi ajándékot kaptak egy olasz gyár alkalmazottjai, akikre összesen 1,5 millió eurót (475 millió forintot) hagyott júniusban elhunyt főnökük, Piero Macchi.
A borosüvegekhez dugókat és címkéket gyártó Enoplastic alapítója 87 éves korában bekövetkezett halála előtt nem sokkal változtatta meg végrendeletét úgy, hogy vagyonából az olasz Alpokban, Varese közelében fekvő Bodio Lomnagó-i gyár 250 alkalmazottja is részesüljön.
- idézte fel Piero Macchi lánya, Giovanna, aki egyben az Enoplastic egyik vezetője.
A karácsony előtt érkező csekkek a gyár közelmúltban felvett munkásait fejenként kétezer (mintegy 633 ezer forint), míg a régebbi alkalmazottakat fejenként 10 ezer euróval (3,1 millión forinttal) tették gazdagabbá. Voltak családok, amelyek - ha Piero Macchi tudta róluk, hogy szükséget szenvednek - még többet kaptak. A jó borokért és a gépekért is rajongó gyáros 1957-ben alapította az Enoplasticot, a vállalat jelenleg évente 2,5 milliárd darab terméket állít elő, amelyeket több mint 80 országba értékesít.
- nyilatkozta a gyár egyik alkalmazottja a Varese News olasz lapnak a Japan Times szerint.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


