Nagy kérdés, hogy hogyan lehet valódi motivációt teremteni ma a magyar munkahelyen, vagy éppen hogyan lehet elkerülni egy formálódó mentálhigiénés katasztrófát.
Váratlan karácsonyi ajándékot kaptak egy olasz gyár alkalmazottjai, akikre összesen 1,5 millió eurót (475 millió forintot) hagyott júniusban elhunyt főnökük, Piero Macchi.
A borosüvegekhez dugókat és címkéket gyártó Enoplastic alapítója 87 éves korában bekövetkezett halála előtt nem sokkal változtatta meg végrendeletét úgy, hogy vagyonából az olasz Alpokban, Varese közelében fekvő Bodio Lomnagó-i gyár 250 alkalmazottja is részesüljön.
- idézte fel Piero Macchi lánya, Giovanna, aki egyben az Enoplastic egyik vezetője.
A karácsony előtt érkező csekkek a gyár közelmúltban felvett munkásait fejenként kétezer (mintegy 633 ezer forint), míg a régebbi alkalmazottakat fejenként 10 ezer euróval (3,1 millión forinttal) tették gazdagabbá. Voltak családok, amelyek - ha Piero Macchi tudta róluk, hogy szükséget szenvednek - még többet kaptak. A jó borokért és a gépekért is rajongó gyáros 1957-ben alapította az Enoplasticot, a vállalat jelenleg évente 2,5 milliárd darab terméket állít elő, amelyeket több mint 80 országba értékesít.
- nyilatkozta a gyár egyik alkalmazottja a Varese News olasz lapnak a Japan Times szerint.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.