Eladó a Káptalantóti piac azon területe, amelyen az egyetlen állandó vendéglátóhely is működik, a telken 30 árusnak állandó bérleti szerződése van.
Gyakorlatilag nincs olyan vállalkozás, akinek ne lenne szüksége online jelenlétre. Egy profi cég profi működéséhez azonban messze többre van szükség, mint egy gyorsan összedobott Facebook-oldalra.
Első látásra talán meglepően hangzik, de nincsenek könnyű helyzetben az online jelenléttel a magyar vállalkozások. Ugyan azt hihetnénk, hogy magától értetődő, hogy egy cég jelen legyen a neten is, azonban aki vett már részt honlapkészítésben, az pontosan tudja, hogy a dolog nem csak annyiból áll, hogy a szomszéd kamasz fia néhány csokiért összedob egy oldalt vasárnap délután.
Az online jelenlét egyrészt a partnerek, vásárlók miatt fontos, másrészt szinte egy pillanat alatt mindent elárul a cégről. A barkácshonlapok ideje már rég lejárt, és az is ciki, ha csak a cég Facebook-oldala működik, legyen bármilyen színes-szagos is az.
Ráadásul egy kis (egyszemélyes) vállalkozásnál maga az ügyvezető, a tulajdonos az, aki üzemelteti a céges honlapot. Ő viszont csak ritkán programozó, dizájner és szövegíró egyben.
Döbbenetes, egyben ijesztő adat: egy felmérés szerint
Tehát a hazai cégek 65 százalékának nincs weboldala, gyakorlatilag minél kisebb a vállalkozás, annál valószínűbb, hogy hiányzik a webes jelenlét.
Mire érdemes figyelni?
Lássunk néhány alapvetést, amire figyelnie kell annak, aki cége online megjelenését koordinálja:
- a megjelenés passzoljon a cég tevékenységéhez, profiljához, szellemiségéhez;
- legyen jelen egyszerre több platformon (honlap, social média, mobil, tablet) is;
- legyen mindig naprakész a webes jelenlét - azaz minden megjelenési formát lehessen gyorsan és egyszerűen frissíteni;
- hitelesnek kell maradnia minden felületen, nem keltheti egy "fapados", megbízhatatlan cég imidzsét;
- leginkább a kisebb cégek, kezdő vállalkozások számára fontos, hogy a netes jelenlét olcsó, könnyen hozzáférhető legyen;
Van egyszerűbb megoldás is
A Telekom Webkönnyen szolgáltatása egyszerűen használható szolgáltatást kínál a Telekom minden olyan vállalkozó számára, aki fel szeretné tenni cégét az internetre. A megoldás teljes körű online jelenlétet biztosít mikro, kis- és középvállalkozások számára. A Webkönnyenért elegendő a havi díjat fizetni, nem szükséges hűségidő vállalása sem.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A magyar nyelvű útmutatások követésével gyorsan és egyszerűen készítheti el bármely vállalkozás saját profi weboldalát. A divatos, iparáganként különböző tematikus sablonokat kedvük szerint variálhatják, rendezhetik és alakíthatják át, sőt később is pillanatok alatt lehet változtatni a honlap tartalmán - mindezt grafikusi vagy programozói tudás nélkül, rendkívül költséghatékonyan.
A szolgáltatás amellett, hogy tartalmazza az alapvető weboldal készítési funkciókat és dizájnelemeket -előre megtervezett, ágazatonként variálható, látványos sablonok, többféle betűtípus, háttérképek - a minimális menüpontjainak köszönhetően könnyen áttekinthető és kezelhető, a szövegszerkesztők elvén működő felületet is kínál. A szolgáltatás csomag mindent tartalmaz, amire egy kisvállalkozásnak szüksége lehet ahhoz, hogy saját cége nevén megtalálható legyen az interneten: saját email címet, díjmentesen regisztrált domain nevet, valamint a honlap tartalmának megfelelő, rugalmasan bővülő webtárhelyet. Amennyiben a vállalkozás profiljából adódóan online is szeretne árusítani, a Webkönnyen Shop kiegészítő csomaggal professzionális webáruház is létrehozható, amelyen keresztül azonnal elkezdhető az online kereskedés.
Az így készített weboldalakat lehetőség van megosztani a legnépszerűbb közösségi oldalakon is. A Facebook publikálás funkció segítségével egyetlen kattintással generálható a már elkészített honlappal megegyező tartalmú Facebook oldal, és a honlap látogatói azonnal lájkolhatják és megoszthatják az új Facebook profilt.
Már egy-két fős mikrovállalkozásnak is megéri a Webkönnyen előfizetés, mert minimális erőfeszítéssel és költséggel juthatnak hozzá olyan komplex, professzionálisan működő weblaphoz, amely korábban csak bonyolult eszközökkel és fizetett szakember gárda segítségével volt elkészíthető. A weboldal beindítása kockázatmentes, nem igényel beruházást, hiszen a Webkönnyen havi díjas alapon érhető el.
A Webkönnyen Business csomag év végéig havidíjmentesen használható, és ha beválik, akkor már havi nettó 2990 Ft-ért elő lehet rá fizetni, hűségidő vállalása nélkül.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.