Létszükséglet (lenne) a netes jelenlét a kis cégeknek is (x)

Pénzcentrum
2015. október 2. 08:56

Gyakorlatilag nincs olyan vállalkozás, akinek ne lenne szüksége online jelenlétre. Egy profi cég profi működéséhez azonban messze többre van szükség, mint egy gyorsan összedobott Facebook-oldalra.

Első látásra talán meglepően hangzik, de nincsenek könnyű helyzetben az online jelenléttel a magyar vállalkozások. Ugyan azt hihetnénk, hogy magától értetődő, hogy egy cég jelen legyen a neten is, azonban aki vett már részt honlapkészítésben, az pontosan tudja, hogy a dolog nem csak annyiból áll, hogy a szomszéd kamasz fia néhány csokiért összedob egy oldalt vasárnap délután.

Az online jelenlét egyrészt a partnerek, vásárlók miatt fontos, másrészt szinte egy pillanat alatt mindent elárul a cégről. A barkácshonlapok ideje már rég lejárt, és az is ciki, ha csak a cég Facebook-oldala működik, legyen bármilyen színes-szagos is az.


Ráadásul egy kis (egyszemélyes) vállalkozásnál maga az ügyvezető, a tulajdonos az, aki üzemelteti a céges honlapot. Ő viszont csak ritkán programozó, dizájner és szövegíró egyben.

Döbbenetes, egyben ijesztő adat: egy felmérés szerint

a kis magyar cégeknek mindössze harmada van jelen az interneten.

Tehát a hazai cégek 65 százalékának nincs weboldala, gyakorlatilag minél kisebb a vállalkozás, annál valószínűbb, hogy hiányzik a webes jelenlét.

Mire érdemes figyelni?

Lássunk néhány alapvetést, amire figyelnie kell annak, aki cége online megjelenését koordinálja:

  • a megjelenés passzoljon a cég tevékenységéhez, profiljához, szellemiségéhez;
  • legyen jelen egyszerre több platformon (honlap, social média, mobil, tablet) is;
  • legyen mindig naprakész a webes jelenlét - azaz minden megjelenési formát lehessen gyorsan és egyszerűen frissíteni;
  • hitelesnek kell maradnia minden felületen, nem keltheti egy "fapados", megbízhatatlan cég imidzsét;
  • leginkább a kisebb cégek, kezdő vállalkozások számára fontos, hogy a netes jelenlét olcsó, könnyen hozzáférhető legyen;

Van egyszerűbb megoldás is

A Telekom Webkönnyen szolgáltatása egyszerűen használható szolgáltatást kínál a Telekom minden olyan vállalkozó számára, aki fel szeretné tenni cégét az internetre. A megoldás teljes körű online jelenlétet biztosít mikro, kis- és középvállalkozások számára. A Webkönnyenért elegendő a havi díjat fizetni, nem szükséges hűségidő vállalása sem.

Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!

A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)

A magyar nyelvű útmutatások követésével gyorsan és egyszerűen készítheti el bármely vállalkozás saját profi weboldalát. A divatos, iparáganként különböző tematikus sablonokat kedvük szerint variálhatják, rendezhetik és alakíthatják át, sőt később is pillanatok alatt lehet változtatni a honlap tartalmán - mindezt grafikusi vagy programozói tudás nélkül, rendkívül költséghatékonyan.

A szolgáltatás amellett, hogy tartalmazza az alapvető weboldal készítési funkciókat és dizájnelemeket -előre megtervezett, ágazatonként variálható, látványos sablonok, többféle betűtípus, háttérképek - a minimális menüpontjainak köszönhetően könnyen áttekinthető és kezelhető, a szövegszerkesztők elvén működő felületet is kínál. A szolgáltatás csomag mindent tartalmaz, amire egy kisvállalkozásnak szüksége lehet ahhoz, hogy saját cége nevén megtalálható legyen az interneten: saját email címet, díjmentesen regisztrált domain nevet, valamint a honlap tartalmának megfelelő, rugalmasan bővülő webtárhelyet. Amennyiben a vállalkozás profiljából adódóan online is szeretne árusítani, a Webkönnyen Shop kiegészítő csomaggal professzionális webáruház is létrehozható, amelyen keresztül azonnal elkezdhető az online kereskedés.

Az így készített weboldalakat lehetőség van megosztani a legnépszerűbb közösségi oldalakon is. A Facebook publikálás funkció segítségével egyetlen kattintással generálható a már elkészített honlappal megegyező tartalmú Facebook oldal, és a honlap látogatói azonnal lájkolhatják és megoszthatják az új Facebook profilt.

Már egy-két fős mikrovállalkozásnak is megéri a Webkönnyen előfizetés, mert minimális erőfeszítéssel és költséggel juthatnak hozzá olyan komplex, professzionálisan működő weblaphoz, amely korábban csak bonyolult eszközökkel és fizetett szakember gárda segítségével volt elkészíthető. A weboldal beindítása kockázatmentes, nem igényel beruházást, hiszen a Webkönnyen havi díjas alapon érhető el.

A Webkönnyen Business csomag év végéig havidíjmentesen használható, és ha beválik, akkor már havi nettó 2990 Ft-ért elő lehet rá fizetni, hűségidő vállalása nélkül.

NEKED AJÁNLJUK
HR BLOGGER
vezetoi-coaching  |  2025.06.10 17:49
Ma két ismerősnek jelentkezés volt eddig. Majdnem 3 hónapja, hogy nem vagyok a Linkedinen aktív, de...
kovacstunde  |  2025.06.07 08:00
Atomizálódnak a családok, csökken a kötődések száma és mértéke, ezzel párhuzamosan pedig növekszik a...
laskainelli  |  2025.06.06 15:03
Képzeld el, hogy előtted van az az élet, amire mindig is vágytál. Egy szeretetteljes kapcsolat, kiel...
hrdoktor  |  2025.06.06 09:53
Izgult már amiatt, hogy a rossz leheletét észreveszik a kollégák, vagy hogy a munkahelyi ebéd után é...
perfekt  |  2025.05.19 12:13
Az év végi zárás a vállalkozások számára nem csupán adminisztratív feladat, hanem a pénzügyi átlátha...
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 11. szerda
Barnabás
24. hét
EZT OLVASTAD MÁR?