Pénzcentrum • 2012. augusztus 21. 08:40
Több dolgozójától is óriási összegeket követel a BKV. Van olyan dolgozó, akin összesen mintegy 400 ezer forintot akar behajtani a cég. Három évre visszamenőleg követeli a közlekedési vállalat alkalmazottjaiktól a most kiszámlázott telefondíjakat. Az alkalmazottak közül sokan banki átutalásokkal tudnák bizonyítani, hogy jogtalan a követelés, viszont még többen vannak, akik nem őrizték meg a befizetett csekkeket- írja a Blikk.
A lap beszámolója szerint a botrány akkor robbant ki, amikor a BKV telefonszolgáltatót váltott. Az eddigi telefontársaság a végső elszámoláskor tetemes hátralék megfizetését kérte, mely összeget a BKV továbbhárította alkalmazottjaira.
"Ez teljes jogi képtelenség. Már csak azért is, mert egy év után az ilyen tartozást nem lehet behajtani, és a dolgozók közül többen bizonyítani tudják, hogy nincs tartozásuk. Akkor pedig valamilyen számlázási hibáról lehet szó. Ha kell, perelni fogunk. Eddig 150-en jelezték, hogy csatlakoznak a pertársasághoz " - tudatta a lappal Kolák András, szakszervezeti vezető.
A Blikk úgy tudja, hogy a cégen és a telefontársaságon belül is vizsgálat indult, ami alatt felfüggesztették a behajtásokat.