A LeasePlan Hungária Zrt. flottakezelő vállalat kereskedelmi tevékenységének irányítását 2011. márciustól Pesti Tímea, a sok éves kereskedelmi és vállalatvezetői tapasztalatra visszatekintő szakember látja el.
A LeasePlan új kereskedelmi igazgatója legutóbb vásárlás helyi eladásokat támogató marketing kommunikációs megoldások forgalmazásában, azt megelőzően a gyógyszeripari értékesítés területén szerzett többéves tapasztalatot. A svéd HL Display Hungary munkáját ügyvezető igazgatóként egy évtizeden keresztül irányította, miközben a skandináv vállalatcsoport közép-kelet európai regionális értékesítéséért is felelős volt. Az általa felállított költségkímélő működési struktúrának köszönhetően a hozzá tartozó öt ország mindegyike várakozáson felüli értékesítési eredménnyel büszkélkedhetett. Ezt megelőzően a világ egyik vezető gyógyszervállalatánál, a Novartis Hungáriánál volt ügyfélszolgálati és kereskedelmi vezető.

Pesti Tímea
Az angolul folyékonyan beszélő hölgy 2007-től kezdve két éven át elnöki pozíciót töltött be a non-profit szakmai szervezetként működő POPAI Magyarországnál (Point of Purchase Advertising International - amerikai székhelyű, világméretű non-profit társaság). Tímea a szervezet egyik magyarországi alapítója is egyben, aki szabadidejében is aktív életet él, családjával sokat kirándul, teniszezik és síel.
"A jelenlegi gazdasági körülmények között különösen fontos, hogy egy vállalat kereskedelmi stratégiája egzakt, végrehajtható és sikert garantáló intézkedéseket tartalmazzon. Úgy gondolom a LeasePlan szolgáltatásaira és stabil nemzetközi hátterére alapozva egységes, vevő centrikus kereskedelmi stratégiával, innovatív kereskedelmi és marketing programokkal a piac általános trendjén túlmutató üzleti növekedést érhetünk el a jövőben" - mondta el az új kereskedelmi igazgató.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


