A legjobb tíz pályamű közé választotta a szakmai zsűri a Pénzcentrum.hu "Akadálymentes pénzügyek" című cikksorozatát a Médiaunió Kerülj közelebb! újságírói pályázatán. A TOP 10-et több mint 200 nevező közül választották ki.
Február 16-án lezárult a Médiaunió Kerülj közelebb! kampánya, amely az elmúlt fél év egyik legnagyobb elérésű médiakampányaként volt jelen a magyar sajtóban. A fogyatékos emberek integrációját célzó kampány a felnőtt lakosság közel 95 százalékát megszólította. A kampányzáró rendezvényen kihirdették a Kerülj közelebb! újságírói pályázat díjazottjait is, akiket több mint 200 nevező közül választott ki a zsűri.
A kétszáznál is több pályázat már önmagában is jelzi, hogy a fogyatékos emberek integrációja és a "kerülj közelebb"- gondolat az elmúlt fél évben hangsúlyos téma volt a médiában.
"Újságírót próbáló feladat eltérő gondolkodású, életvitelű embereket közelebb hozni egymáshoz. Újságírót próbáló feladat az átlagosnál nehezebb sorsú emberek küzdelmét megértésre, segítségre érdemesen, és nem sajnálatra méltóan bemutatni. A pályázók közül többen is remekül helytálltak ezen a próbán." - fogalmazott Borókai Gábor, a Kerülj közelebb! újságírói pályázat zsűrielnöke.
A Pénzcentrum.hu munkatársainak "Akadálymentes pénzügyek" című cikksorozatát a legjobb tíz pályamű közé választotta a szakmai zsűri. A Bajusz Péter, Nagy Bálint és Orosz Márton által jegyzett írások a fogyatékkal élők pénzügyi nehézségeit járták körül. Az első cikk a bankkártya-és készpénzhasználat nehézségeit, a pénzintézetek akadálymentességét vizsgálta, a második a vásárlással kapcsolatos nehézségeket, az üzletláncok hozzáállását vette górcső alá, míg a harmadik írás a lakásvásárlással-és átalakítással foglalkozott. A cikkek legfőbb megállapítása, hogy a fogyatékos emberek pénzügyi döntései szinte minden esetben nagyobb odafigyelést, körültekintőbb hozzáállást igényelnek, ugyanakkor határozottan látható a társadalmi szándék az integrációra az élet ezen területén is.
Mihálovits András, a Pénzcentrum.hu vezető szerkesztője az elismerés kapcsán elmondta: "A legolvasottabb magyar lakossági pénzügyi oldal számára kiemelt jelentőséggel bír, hogy a fogyatékos emberek pénzügyi tudatosságával is foglalkozzon, nem csupán figyelemfelkeltő, hanem társadalmi szemléletformáló céllal is. Ezért is fontos a Pénzcentrum.hu számára ez a rangos elismerés, amely az együttgondolkodás és a céltudatos cselekvés eredménye."
A cikkek a címekre kattintva érhetőek el:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Így intézik a pénzügyeiket a látás- és mozgássérültek
Romlott árut kap a vak lány a boltban: "neki ez is jó lesz"
Lakást vett volna a mozgássérült: "Ó, mi az a pár lépcsőfok?"
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.