Nemzeti szerencsejáték stratégiát sürget az APEH és a Szerencsejáték Zrt, amely nagy mértékben fókuszálna az on-line játékszervezők működésére - írja a Népszabadság.
Nem lehet a szerencsejáték piac fejlődése mellett elmenni, így nyilvánvaló, hogy az ágazat szabályozására vonatkozó stratégiában a legmarkánsabb szerepet az on-line játékszervezés kérdése kapná. Semmiképp sem lehet megkerülni ezt a kérdést, hiszen a hazai internetes szerencsejáték piac nagysága elérheti akár a 100 milliárd forintot is - mondta Németh Gábor az Szrt. kereskedelmi és játékszervezési igazgatója. Összehasonlításképp az állami tulajdonú Szerencsejáték Zrt. 2009. évi árbevétele 154 milliárd forint volt.
Molnár Krisztián az APEH szerencsejáték felügyeleti főosztályának vezetőjének véleménye szerint a szabályozásban két nagyon egyszerű lehetőség adódik. Vagy beengedjük ezeket a játékszervező cégeket a magyar piacra és akkor a forgalom után adófizetési kötelezettséget ír elő számukra az állam, vagy távol tartják ezeket a vállalkozásokat, abban az esetben viszont számukra minden tilos. A tiltásra több lehetőség is rendelkezésre áll. Akadályozni lehet a szolgáltatás elérését vagy a pénzügyi műveleteket, és lehet blokkolni a cégek marketing tevékenységét is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.