Csaknem a harmadára esett vissza az érdeklődés az idén elindított Tiszta Haszon program iránt. A számlalottó néven elhíresült projekt beharangozó kampánya és működtetése százmilliókat emésztett fel, a statisztikák szerint a tizedik hónapra majdnem teljes közönybe fulladt - írja a Magyar Hírlap.
A játék lényege, hogy a Szerencsejáték Zrt. havonta tízszer egymillió forintot sorsol ki a pályázók között, akik a lakossági szolgáltatási számlájuk adatait beküldik sms-ben vagy feltöltik az internetre.
Többek között a fodrásztól, a festőtől vagy a lakatostól kapott számlával lehet nevezni, a cél a feketegazdaság elleni harc. A kormány szemléletváltásra kívánta ösztönözni a lakosságot, de az érdeklődés az idő előre haladtával egyre csak csökkent.
"A januárban indult Tiszta Haszon Programra 246 872 pályázat érkezett október 29-ig" - mondták a Kormányszóvivői Iroda képviseletében. A legtöbb érdeklődőt januárban regisztrálták, az akkori 36 399 jelentkezővel szemben októberben (29-ig) mindössze 13 855 pályázót regisztráltak.
Az első öt hónapban 158 563-an jelentkeztek a sorsolásra, a második öt hónapban viszont már csak 88 309-en. A program indulásakor több szakember arra figyelmeztetett, hogy a program alkalmatlan a feketegazdaság visszaszorítására. Az év eleji felhajtás alábbhagyott, ma már szinte sehol nem találkozni a számlalottó plakátjával.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.