A Coca-Cola, és legnagyobb független palackozó vállalata, a Coca-Cola Enterprises úgy döntöttek, kapmányt indítanak a tervezett "zsíradó" kivetése ellen, szerintük ugyanis nem ez a megfelelő módszer az elhízottság kezelésére.
Az Egyesült Államokban felmerült már többször felmerült a szénsavas üdítőitalok megadóztatásának ötlete, így küzdve a széles rétegeket súlytó elhízottság problémája ellen. A tervek szerint unciánként egy cent adót vetnének ki az italokra.
A gyártók, de főként a Coca-Cola ellenzi ezt, így nyomtatott, és digitális formában is kampányt indítanak az USA - forgalom szempontjából legfontosabb - hét államában. Közönségkapcsolatok ápolásán túl, előadásokat, és oktatásokat is tartanának a fogyasztók számára, melyben felhívnák figyelmüket az egészséges életmódhoz szükséges táplálkozási, és testmozgási szükségletekre.
A cég szóvivője, Diana Garza a Reutersnek elmondta, szerintük az elhízottság problémáját nem a fogyasztók megsarcolásával kellene megoldani. Mivel a döntést a Kongresszus hozza meg végül, a kampányban nagy hangsúlyt fektetnek a politikai publikációkra is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.