A Coca-Cola, és legnagyobb független palackozó vállalata, a Coca-Cola Enterprises úgy döntöttek, kapmányt indítanak a tervezett "zsíradó" kivetése ellen, szerintük ugyanis nem ez a megfelelő módszer az elhízottság kezelésére.
Az Egyesült Államokban felmerült már többször felmerült a szénsavas üdítőitalok megadóztatásának ötlete, így küzdve a széles rétegeket súlytó elhízottság problémája ellen. A tervek szerint unciánként egy cent adót vetnének ki az italokra.
A gyártók, de főként a Coca-Cola ellenzi ezt, így nyomtatott, és digitális formában is kampányt indítanak az USA - forgalom szempontjából legfontosabb - hét államában. Közönségkapcsolatok ápolásán túl, előadásokat, és oktatásokat is tartanának a fogyasztók számára, melyben felhívnák figyelmüket az egészséges életmódhoz szükséges táplálkozási, és testmozgási szükségletekre.
A cég szóvivője, Diana Garza a Reutersnek elmondta, szerintük az elhízottság problémáját nem a fogyasztók megsarcolásával kellene megoldani. Mivel a döntést a Kongresszus hozza meg végül, a kampányban nagy hangsúlyt fektetnek a politikai publikációkra is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


