Hónapokkal ezelőtt világszerte borzolta a kedélyeket a hír, hogy a Lidl odáig merészkedett az alkalmazottak utáni kémkedés terén, hogy detektíveket vettek fel, bekameráztatták még a mosdókat is, és a pihenőidőkben folytatott beszélgetéseket is rögzítették. Amellett, hogy a mosdós jelenetek is a vezetés rendelkezésére álltak, még az alkalmazottak ismerősei után is nyomoztattak. Mostanra kiderült, ez az eset korántsem egyedi, újabb német óriásvállalat bukott le ugyanis a napokban!
Ezúttal a Deutsche Telekomról derült ki, hogy sajtókapcsolatait hosszú éveken át igyekezett az elfogadhatónál szorosabban monitorozni. A cég hivatalosan is kénytelen volt elismerni, hogy kémkedett a sajtó munkatársai után.
A telekom vállalat egy külső céget bízott meg a sajtó és a vezetés közti több ezer telefonbeszélgetés figyelésével, hogy azonosítani tudják a kiszivárogtatások forrását. A hivatalos közlés szerint csak 2005-2006-ban történtek ilyen kifogásolható manőverek, és korántsem olyan széles körben, ahogy ezt a vád állítja.
A Financial Times Deutschland ezzel szemben tudni véli, hogy a DT már 2000-ben magándetektíveket bérelt fel a riporterek utáni kémkedésre és bekameráztatta a szerkesztőséget is.
A telekom óriás egyelőre azt állítja, hogy a sajtóval folytatott telefonbeszélgetéseket nem hallgatta le a megbízott cég, csak rögzítették, hogy ki, mikor, kivel beszélt és milyen hosszan.

Életveszélyes munkahelyek Magyarországon: itt történik a legtöbb baleset, egyre aggasztóbb a helyzet
Tavaly 75 ember halt meg munkahelyi balesetben, ez 20 százalékos növekedés - olvasható a MASZSZ közleményében.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


