A Varsói Közvéleménykutató Központ legfrissebb felmérése szerint a lengyel kis- és középvállalatok úgy gondolják, hogy fel tudják venni a versenyt a külföldi cégekkel.
A 247 vállalkozás bevonásával készített elemzés szerint a lengyel kkv-k 71.5%-a szerint termékeik árszívnonala versenyképesebb, mint az EU többi cégéé, 64% szerint pedig a termékek minősége és innovatív jellege megegyezik az uniós gyártmányokéval.
A válaszadók 51%-a vélte úgy, hogy az EU-csatlakozás óta javult a lengyel cégek világpiaci versenyképessége.
A piaci követelmények emelkedése ellenére a lengyel vállalatok 33%-a növekvő értékesítésről számolt be, 81%-uk pedig nyereségesen működőtt. A cégek 44%-a a költségelőnyökre épít, 15%-uk a vevőkkel kialakított speciális kapcsolatokat tartja szem előtt, 11% a márkaismertségben bízik és csak 7.5% alapoz a termékminőségre.

Életveszélyes munkahelyek Magyarországon: itt történik a legtöbb baleset, egyre aggasztóbb a helyzet
Tavaly 75 ember halt meg munkahelyi balesetben, ez 20 százalékos növekedés - olvasható a MASZSZ közleményében.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


