Immár nyolcadik negyedéve folyamatosan nyereséges a világ leglátogatottabb on-line tartalomszolgáltatója, a Yahoo. A társaság a 11 centes elemzői várakzásokhoz képest 14 centes egy részvényre jutó nyereséget tett közzé a tegnapi piaczárás után. A gyorsjelentés hatására 2000 novembere óta nem látott, 50 dolláros szint fölé száguldó árfolyam: a társaság 2:1 arányú részvényfelaprózást hajt végre, hogy minél szélesebb körben elérhető váljanak papírjai.
Az árbevétel látványos megugrásában a hirdetésekből származó bevételek bővülése mellett akvizíciók - Inktomi, 3721, Overture - játszottak szerepet.
A saját website-on megjelenő hirdetések 550 millió dolláros árbevételt generáltak, amely 10%-kal haladta meg az elemzői konszenzus várakozását. A második negyedévben 580-615 millió dolláros várakozást fogalmazott meg a menedzsment, míg az éves tervekben 2.4-2.5 mrd dollár szerepel.
A negyedév végén a Yahoo 5.8 millió előfizetővel rendelkezett, amely az év végére 7-7.5 millió főre emelkedhet. A növekedési dinamika elképesztő: 2002 végén 2.2 millió, 2003 végén 4.9 millió fős nagyságrendet mutattak az adatok.
Az EBITDA a második negyedévben 210-235, az év egészében pedig 890-970 millió dolláros lehet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


