A Danubius 38.9 mrd Ft árbevételt, 3.6 mrd Ft üzemi eredményt, s 2.7 mrd Ft adózás előtti eredményt tervez az idei esztendőre - tette közzé a társaság. A cég tájékoztatása szerint a számok a magyar számviteli szabványok szerint értendők.
A terv készítésekor a cég vezetése 265 Ft-os EUR árfolyamot feltételezett, ezért átértékelési differenciával nem számolt a hiteleken.
Célkitűzéseink kialakításánál bízunk a nemzetközi erőfeszítések további sikerében a terrorista cselekmények megelőzésével szemben, a biztonságos utazási feltételek javulásában, az esetleges járványok lokalizálásában és gyors elfojtásában, valamint az elmúlt év végével mutatkozó javuló gazdasági eredmények folytatásában főbb piacterületeinken.
Az árbevétel tervezett növekedésének nagy része a foglaltság 4-5 %-os társasági szinten elvárt növekedéséből származik, ami csoport szinten 63 % körüli átlagos kihasználtságot fog eredményezni. A cég feltételezése, hogy a magyar szállodai kapacitás ez évi további növekedése ellenére a belföldi szállodák elmúlt néhány évi csökkenő tendenciát mutató folyamata megáll, s 2004-ben sikerül a bázis szintet jelentősen túlteljesíteni - a sajnos jelentős nagyságban növekvő gyógyszállodai kapacitás ellenére a Danubius gyógyszállodák átlagos jó foglaltságának megőrzése mellett - a városi szállodák szolgáltatásainak jobb értékesítésével.
Az előrejelzések alapján növekvő érdeklődéssel számol a Danubius a tengerentúli országokból és a hagyományos piacon kívüli egyéb európai államokból. Ebben segítségre lesznek az olcsóbb légitársaságok járatainak megjelenése. Ezen kívül továbbra is számítani lehet egy erősödő belföldi keresletre. Az igazgatóság által elfogadott 2004. évi akcióterv is ennek megvalósulását igyekszik alátámasztani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


