"Világszínvonalú működési hatékonyság és vezető szerep a minőségi műszaki műanyagok és csomagolóeszközök kelet-közép európai piacán" Az igazgatóság jóváhagyta a társaság új stratégiáját (2004-2006). Letisztult tevékenységi portfólió és átalakuló vállalat irányítás mellett 2006-ra egy milliárd Ft éves költségmegtakarítás, és 5%-os árbevétel arányos adózott nyereség elérését tűzte ki célul a stratégia. 2004-ben a menedzsment a hatékonyság javító intézkedések révén 22%-os EBITDA javulást kíván elérni, az adózott szintű profitabilitás újbóli megteremtése mellett.
- A stratégia két fázisa: konszolidáció (2004) és növekedés (2005-2006)
- A vállalat irányítás és szervezeti felépítés átalakítása, célszámokon nyugvó követelményrendszer kialakítása, teljes mértékben megújuló kontrolling
- Tiszta stratégiai fókusz (5 értékesítésre kerülő leánycég: MÜKI, Kaposplast, PP Karbantartó, Multicard, Recyclen), optimális termék portfólió kialakítása meghatározó piaci pozíció minden szegmensben
- Vállalati működés átláthatóságának biztosítása
- 2005-től terjeszkedés az Európai Unióhoz 2004 után csatlakozni kívánó országok piacain
A Pannonplast igazgatósága tegnapi ülésén jóváhagyta a társaság jelentős változásokat eredményező, három éves stratégiáját. A vállalat új stratégiája két fázisra osztható: (1) 2004., a konszolidáció, a profitabilitás újbóli elérésének éve, (2) 2005-2006., előtérben ismételten a növekedés.
A Pannonplast csoport az idei év végére - 5 leányvállalat értékesítését követően - elsősorban a műszaki műanyag gyártására és a fogyasztói csomagolások előállítására fókuszáló vállalattá alakul. A társaság célkitűzése, hogy az optimális termék portfólió kialakítását követően, a termék és technológia fejlesztés segítségével minden piaci szegmensben meghatározó pozíciót érjen el.
Az öt értékesítésre kijelölt leányvállalat: MÜKI, Kaposplast, PP Karbantartó, Multicard, Recyclen. Ezen vállalatok gazdálkodási méretük, vagy tevékenységük folytán nem tartoznak az alaptevékenységhez.
2004. végére a Pannonplast egy tevékenység és termék portfólióját tekintve fókuszált vállalattá válik, mely a hatékonyság növelés révén visszanyert jövedelmezőség mellett ismételten a növekedés útjára lép majd.
A társaság élni kíván a regionális terjeszkedés lehetőségeivel mely elsősorban az EU csatlakozásra váró országok felé (Románia, Szerbia, Ukrajna, Horvátország, Bulgária) irányul. A regionális terjeszkedéssel párhuzamosan a meglévő piacokon termékskálájának folyamatos fejlesztésére koncentrál a társaság.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A stratégiai célkitűzések alapján a Pannonplast növekvő árbevétel mellett 2006-ra egy milliárd Ft költségmegtakarítást érhet el a 2003. évi költségszinthez viszonyítva.
2004 elsődleges célja a profitabilitás feltételrendszerének megteremtése portfólió racionalizálás és hatékonyság javítás mellett.

Életveszélyes munkahelyek Magyarországon: itt történik a legtöbb baleset, egyre aggasztóbb a helyzet
Tavaly 75 ember halt meg munkahelyi balesetben, ez 20 százalékos növekedés - olvasható a MASZSZ közleményében.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


