Január 1.-től 5 terméket vezethet be az Egis folyamatosan a magyar piacra (zárójelben az adott hatástani terület éves magyarországi forgalma): Cydonin - antibiotikum (2 mrd Ft) Nofug - gomballenes (1.5 mrd Ft) Vasilip - koleszterin (6 mrd Ft) Pidezol - altató (500 m Ft) Adexor - szívgyógyszer a Serviertől (1.2 mrd Ft) Az első négy termék mindegyike potenciálisan export piacokra kerülhet. Az originális termék után az első három generikus termékek között szeretné látni a társaság ezen termékeket. Mindez az átlagosnál egy kicsit erősebb termékportfóliót jelent 2004-re. A legnagyobb piaca a Vasilip-nek lehet, a hatóanyag tavaly 6 mrd Ft-os forgalmat ért el (2002: 4 mrd Ft). Az Egis előtt már három generikus termék megjelent. Az Egis-szel együtt egy új generikus is megjelent. A magyar ár és támogatási rendszerről: Az OEP nem engedte a támogatott termékek emelését. Csökkenteni lehetett volna, de az Egis ezzel nem kívánt élni. A 90-100%-os termékek közül több drágább készítmény alacsonyabb kategóriába került besorolásra.
Az Egis a saját OTC termékei körében 2%-os áremelést hajtott végre (ez éves szinten 500 m Ft bevétel növekedést jelent).
Az új terápiás fix csoportok kialakítása a szív és keringési betegségek gyógyszereinél érintette az Egist:
ACE gátló - Coverex
Ca-antagonisták - Cordaflex
Mindez a Coverex esetében 200 Ft/hó emelkedést jelent. Az Egis reméli, hogy ezen változás semleges lesz. A Coverexs az Egis hazai vezérterméke.
Januárban az alacsony árú termékek esetében áremelést hajtott végre az Egis, mely éves szinten 700 m Ft árbevétel emelkedést jelent.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


