Elképesztően sok időt töltenek a magyarok a képernyők előtt: évről évre nő a szám
A fiatalok sokkal szívesebben tájékozódnak a digitális platformokról, mint a hagyományos médiából.
A fiatalok sokkal szívesebben tájékozódnak a digitális platformokról, mint a hagyományos médiából.
A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat – ez derül ki egy friss, 13 000 fogyasztó részvételével készült nemzetközi kutatásából.
Az inflációtól való félelem még mindig az egyik legnagyobb kihívás az európai kiskereskedelemben.
A másodkézből vásárolt ruhák egyre nagyobb teret hódítanak Európában, ám összességében még mindig viszonylag szűk piaci szegmensről van szó.
Az influencerek és az online gyógyszertárak illegális együttműködése a fogyókúrás injekciók népszerűsítésében komoly aggályokat vet fel az Egyesült Királyságban.
Egy friss felmérés szerint a közeli hozzátartozóknak a legtöbben 5-20 ezer forint között vásárolnak idén karácsonykor
Porszívók, konzolok és szárítógépek is kerültek a kosárba.
A magyar vásárlók kedvenc online kereskedője a Temu, míg az offline vásárlás nem tért el jelentősen a mindennapi trendektől.
A 16–19 éves lányok első számú közösségimédia-felülete egyértelműen a TikTok, a fiúk körében azonban a YouTube bizonyult népszerűbbnek.
Az év ezen időszakában különösen fontos a tudatos vásárlás, mivel sok vállalkozás megpróbálja kihasználni a fokozott vásárlási kedvet - figyelmeztet a GVH.
A magyar vállalkozók számára gazdasági okok mellett van számos más motivációs tényezője is, amiért a teljes céget külföldre költöztetik.
A Temu és a Shein online marketingkiadásai megnehezítik más kiskereskedők és márkák helyzetét a Black Friday-vásárlók elérésében.
A szárazvirágok piaca komoly változásokon ment keresztül az elmúlt években: alkalmazkodni kell a piaci trendekhez.
Szinte minden magyar válaszadó (97%) tervez online vásárlást az év végi ünnepek közeledtével.
A gombászás iránt egyre többen érdeklődnek, szerveződnek erre túracsoportok, online kurzusok, és természetesen hivatalos gombaszakellenőri képzésre is be lehet fizetni.
Vitézy Dávid új elképzelése szerint a hagyományos parkolóórák és az aprópénz használata teljesen megszűnne.
Az online kötések átlagdíja a tavalyi szint közelében, 32-33 ezer forint között alakul.
November 20–án tartott háttérbeszélgetést a KiberPAJZS projekt, amin a Pénzcentrum is részt vett.
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban online vásároljuk meg.
Jobb, ha felkészülnek a vásárlók, hogy a webshopok és csomagküldők év végi túlterheltsége ugyanis azt eredményezheti, hogy megnyúlnak a szállítási idők, akadoznak a szolgáltatások.