Folytatta az egyeztetéseket a Magyar Nemzeti Bank és a Bankszövetség a vállalati hitelezés bővítéséről és a kibercsalások elleni fellépésről.

A Revolut Magyarországon is fióktelepet tervez nyitni, amely lehetővé teszi a helyi bankszámlaszámok biztosítását és a magyar nyelvű ügyfélszolgálat bevezetését - írta meg a Portfolio. A cég célja, hogy a magyar piacon tovább növekedjen, 2024-re pedig elérje a 2 millió felhasználót.
A Revolut intenzíven dolgozik azon, hogy Magyarországon is fióktelepet nyisson, ami egy fontos lépés lenne a hazai piacon való erősödés felé. A fióktelep létrehozása révén a Revolut helyi bankszámlaszámot tudna biztosítani, amely megkönnyíti a magyar felhasználók számára, hogy elsődleges bankjukként használják a szolgáltatást. Emellett a fióktelep lehetőséget adna a lokális termékek fejlesztésére és a magyar nyelvű ügyfélszolgálat bevezetésére is.
A Revolut már most 1,5 millió magyar ügyféllel büszkélkedhet, és 2024-re ezt a számot 2 millióra kívánja növelni. A cég nemcsak a lakossági, hanem a vállalati szegmensben is erősödik, és már most jelentős részesedéssel bír a magyar piacon. A fióktelep megnyitása új szintre emelheti a Revolut jelenlétét, különösen, hogy a cég nem hárítja át az extra költségeket, mint a tranzakciós illeték vagy a devizaváltási pótdíjak, így továbbra is versenyképes marad.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


