Az Apple új fizetési szolgáltatása, a Tap to Pay, megérkezett Európába, és forradalmasíthatja a kereskedők számára a fizetések lebonyolítását.
Külföldi terjeszkedése keretében elsőként a román piacra lép be a Gránit Bank, amely várhatóan 2024. harmadik negyedévétől első magyarországi bankként nyújt majd úgynevezett cross border szolgáltatást. A román piacra kifejlesztett, háromnyelvű applikáción keresztül szelfivel nyithatnak majd az ügyfelek lej- és devizaszámlát és válthatnak kedvező árfolyamon devizát. A pénzintézet célja, hogy a magyar ügyfelek mellett más országokban élők számára is értékesítse innovatív, rugalmas digitális szolgáltatásait.
Fontos mérföldkőhöz érkezett a Gránit Bankcsoport: 2024 harmadik negyedévében belép a román piacra és első magyarországi bankként, határon átnyúló szolgáltatóként megkezdi a tevékenységét a román piacon - közölték. A szolgáltatás indításához szükséges központi banki regisztrációt mind a Magyar Nemzeti Bank, mind a Román Nemzeti Bank részéről megkapta.
A cross border szolgáltatás indítását a bank dinamikusan növekvő hazai piaci jelenléte teszi lehetővé, amelynek eredményeképpen a napokban megnyílt a 200 ezredik ügyfélszámlájuk is Magyarországon. A bank felmérése szerint az új számlát nyitó ügyfelek a modern és egyszerűen használható mobilbanki funkciók, a fintech megoldásokkal versengő innovációk és a versenyképes költségek miatt választják a Gránit Bankot. Ezt az üzleti modellt emeli át a bank a romániai piacra is, ahova saját - román, magyar és angol nyelven elérhető - applikációt fejlesztett.
„A Gránit Bankcsoport az elmúlt években folyamatosan és dinamikusan növekedett, ennek köszönhetően olyan stabil alapokkal rendelkezik, amelyekre építve immáron külföldön is meg tud jelenni határon átnyúló szolgáltatóként. Mindezt nagyban megkönnyíti a digitális bankoláshoz fejlesztett applikáció, amely lehetővé teszi az innovatív, rugalmas szolgáltatások külföldi bevezetését, elsőként Romániában.” – mondta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója. A bank Romániában is a digitális szolgáltatások igénybevételére nyitott lakossági ügyfeleket kívánja megszólítani, a piacra lépésre pedig különleges promóciós ajánlattal és kampánnyal készül.
Címlapkép: Gránit Bank
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
A legkisebbek számára is érthetővé és elérhetővé tenné a tudományt a korábban a NASA-ban is dolgozó Hargitai Henrik bolygó- és felszínalaktan-kutató.
72 csapat regisztrált arra a befektetői pitch versenyre, amelynek döntőjét augusztus 3-án rendezik Budapesten a IV. Mindset Meetup keretében.
-
Nagyot mennek a kézműves sörök a boltokban és a fesztiválokon: mutatjuk, mik a legnépszerűbbek
A SPAR választékában minden ötödik sör kisüzemből származik.
-
Kifinomult ízlés és elegancia a Budapest Borfesztiválon (x)
A Budapest Borfesztivál szeptember 12. és 15. között ismét beköltözik a Duna-parti panorámát meghatározó Budavári Palota gyönyörű, impozáns falai közé.