Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását

Fontos változás élesedett az OTP mobilbankban: most kiderül, pontosan mire ment el az ügyfelek pénze
Egy új, közös szolgáltatás áttekinthetőbbé és még egyszerűbbé teszi a vásárlások nyomon követését a bank mobilbankjában. Az újdonság lényege, hogy mostantól a kereskedők logója, címe és elérhetősége feltölthető és megjeleníthető az alkalmazásban a kiadási tranzakciók mellett, segítve a felhasználókat az egyes költések könnyebb utólagos azonosításában.
Az OTP Bank újdonsággal bővíti az új mobilbankjában nyújtott szolgáltatások körét: a tranzakciós adatok az eddigieknél bőségesebb és egyértelműbb információkat nyújtanak a kiadási tételekről mostantól a mobilbankot használó ügyfeleknek: a Mastercarddal közös fejlesztésnek köszönhetően a „Tranzakciók” listájában és a Kiadásfigyelőben, az egyes tranzakciók mellett – amennyiben előzetesen feltöltötte azt - megjelenik a kereskedő logója, illetve egy pontos helymeghatározási adat (térkép), cím és elérhetőség is.
A felhasználók ezen felül egy jobban beazonosítható kereskedői nevet is láthatnak majd: ennek előnye, hogy nem az ügyfelek számára általában kevéssé informatív kft. vagy bt. megnevezésből kell visszakövetkeztetni az egyes vásárlások részleteire, hanem a hétköznapokban, a napi vásárlások során megismert és megszokott márkanevet találják majd az adott tranzakció mellett.
„A most elindított új szolgáltatás amellett, hogy egyszerűbben kezelhetővé és áttekinthetőbbé teszi a tranzakciótörténetet, segíti ügyfeleinket pénzügyeik tudatos kezelésében is” - mondta el az új funkció kapcsán Vouszka Péter, az OTP Bank digitális szolgáltatásainak fejlesztéséért felelős vezetője. A napokban elindított szolgáltatás a kényelem mellett a biztonságos bankoláshoz is nagymértékben hozzájárul: az ismert logók és elnevezések megjelenése a tranzakciótörténetben gyorsan és könnyen azonosíthatóvá teszi a tranzakciókat, amely mind az ügyfelek, mind a kereskedők számára kiemelt jelentőségű.
„Az Ethoca fejlesztésünk legnagyobb előnye, hogy a felhasználók, a kártyakibocsátók és a kereskedők is nyernek vele. Felhasználói szempontból átláthatóbbá teszi a kártyás tranzakciók utánkövetését és tovább erősíti a biztonság érzetét, hiszen könnyen beazonosíthatók az egyes vásárlások. Éppen ezért a kártyakibocsátónak is kevesebb félreértésből elindított chargeback folyamatot kell kezelnie. A kereskedők pedig nagyobb vizibilitást kapnak az által, hogy logójuk és elérhetőségük megjelenik a mobilbankban” – emelte ki Szetnics László, a Mastercard regionális üzletfejlesztési igazgatója.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az új szolgáltatás – amely a MobilBank mellett az InternetBankban is elindult – részlegesen érintheti a múltbeli tranzakciókat is, a jövőbeni tranzakciókat illetően pedig az ügyfelek a bővebb adatszolgáltatást fokozatosan, egyre gyorsuló ütemben érzékelik majd, ahogy várhatóan egyre több kereskedő és szolgáltató vállalkozás él majd a logó- és geolokációs adatok feltöltésének lehetőségével.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


