A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.

Nincs más út a nagyobb kiadást tervező fiatalok előtt? Nagyobb részük kölcsönből fedezné a terheket
A következő fél évben a 25-54 évesek majdnem fele tervez félmillió forint feletti kiadást; közülük 57 százalék nyitott arra, hogy szükség esetén személyi kölcsönt vegyen fel - derül ki egy friss, pénteken publikált elemzés eredményeiből
Az OTP elemzése kiemeli: a legtöbben - 41 százalék - autóra költenének, de sokan vennének belőle háztartási gépet, nagyobb értékű bútort vagy fizetnék belőle az olyan családi eseményeket, mint például az esküvő. Majdnem a fele azoknak, akik nagyobb kiadást terveznek a következő fél évben, vett már fel egyszer vagy többször személyi kölcsönt - jegyezték meg.
Pont ők azok, akik elképzelhetőnek tartják egy újabb kölcsön felvételét: a hiteltapasztalattal rendelkezők között 78 százalék azoknak az aránya, akik újra vennének fel kölcsönt - mutattak rá. Azok, akik még nem éltek ezzel a lehetőséggel, sokkal kevésbé nyitottak erre - tették hozzá. Az eredmények arra is rávilágítanak, hogy a szóban forgó korosztály 80 százaléka alaposan átgondolja nagyobb kiadásait, pénzügyileg óvatos.
A válaszadók mindössze kilenc százaléka venne fel hitelt azért, mert megtetszett neki valami, de a váratlan kiadások finanszírozására is csak 15 százalék venne fel személyi kölcsönt. Leginkább az előre tervezett, mindenképpen szükséges kiadásokat fizetnék ilyen módon - írta a pénzintézet közleményében.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


